2008-11-05, 22:33
Hmm...

Hej,

Har tyvärr inte mycket att delge i denna tråden, men som hittills passiv besökare här inne (första inlägget) vill jag gärna ha igång tråden igen...visst ett par känningar har jag noterat men det är ju ingen idé att skriva saker som man ser redan nämnts när inget nytt finns att tillföra enligt min info.

Så "bump"...

Ciao

"Maxi"
Citera
2008-11-06, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lupone
"Kelly" Green är en ny människa. Jag har känt honom sen 90 talet och vi har bra kontakt.
Förr var han direkt farlig, för de flesta som var innom någon meters radie.
Nu är han helt förvandlad. Otroligt säger jag jag bara.

Men andra killar:
Mikael Samuelson? Hette nog Tengtang förr, bodde sist jag träffade honom norr om stan. Körde sin flickväns trimmade Volvo, 1993-94 kan, kan det varit.
Han var inblandat i några smashkkupper och hade dåligt rykte.

J.Hiltunen som någon annan frågade efter här innan. Hade karateklubb och var en riktigt vass fighter.
Lever han, om inte, vad hände?

Martin karlsson, Biskopsgården.
Långt brunt hår, 170 cm.
Lever?

Ja och så har han väl blivit kristen också, och säkert bett om ursäkt för till alla tjejer han slagit halvt i hjäl och lurat på pengar.(ha ha ha). Nä den där kelly är en riktig psykopat,riktigt äckligt svin
Citera
2008-11-08, 11:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan36
Ja och så har han väl blivit kristen också, och säkert bett om ursäkt för till alla tjejer han slagit halvt i hjäl och lurat på pengar.(ha ha ha). Nä den där kelly är en riktig psykopat,riktigt äckligt svin

Så skall det låta! Denna tråd gentemot huvudstadens tråd som ligger i skvaller.

Är så fruktansvärt barnslig, snorungar som hyllar någon född på 2000 talet ta mig fan! Tror ni på fult allvar att man skulle sitta och vattna ner sina gamla polare och polare som sveper den här stan på en kvart, och aldrig finns här.

Idioter! Se o Lär!
Citera
2008-11-14, 05:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Danneboras
alphahanar om tommy o patrik är alphahanar eller han willy eller den fega dennis så kan vi konstatera att dina alphahanar hade nog inte många hästar i stallet eller träffat två normala killar av totala familjen men men kan finnas fler

förresten han kenny din släkting gillar ni extremt väl
tror du inte det blir en lite svettigare situation när dennis får betala sen som jag läste om

Nää inte det minsta orolig. Du och fler känner till "den fege" och dem andra. Vad hade du tänkt skulle hända .. eller jag fattar inte riktigt ?!?
Citera
2008-11-14, 05:47
Bannlyst
Citat:
J.Hiltunen som någon annan frågade efter här innan. Hade karateklubb och var en riktigt vass fighter.
Lever han, om inte, vad hände?

Tjena J.Hiltunen håller fortfarande på med karate. Har pratat med honom flera gånger nu det sista. Fortfarande en riktig vass Horta romano tjavo. =)
Senast redigerad av neodream 2008-11-14 kl. 05:51.
Citera
2008-11-14, 05:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Celeron
Om du påstår att "snorig" bara vet delar av sanningen så måste du ju själv sitta inne med hela sanningen för att kunna påstå något sådant.

MM men inget sagt att jag bara vill dela med mig ...
Citera
2008-11-17, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neodream
Nää inte det minsta orolig. Du och fler känner till "den fege" och dem andra. Vad hade du tänkt skulle hända .. eller jag fattar inte riktigt ?!?

Hittar inte ursprungsinlägget du citerar, har han raderat dem helt enkelt?

Skulle vara kul att höra hur de omnämnda personerna har det nuförtiden.
Citera
2008-11-17, 12:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JaySolo
Hittar inte ursprungsinlägget du citerar, har han raderat dem helt enkelt?

Skulle vara kul att höra hur de omnämnda personerna har det nuförtiden.

Tjena JaySolo,

Nu hittar jag inte det heller...vet ju inte hur alla har det men de flesta tar det lungt och har lämnat det gamla bakom sig. Insett att det gamla livet inte ger något annat än problem, och vill gå vidare.

//neo
Citera
2008-11-18, 12:30
Medlem
Nä men va trevligt, en skvallertråd!

Hoppas tråden lever upp till sitt namn, skvaller välkomnas alltid
Citera
2008-11-18, 12:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpack187
Nä men va trevligt, en skvallertråd!

Hoppas tråden lever upp till sitt namn, skvaller välkomnas alltid

Dem har väl en klubb i uddevalla ! Snacka med dem där ... dem har nog svar på alla dina frågor ..
Citera
2008-11-18, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neodream
Dem har väl en klubb i uddevalla ! Snacka med dem där ... dem har nog svar på alla dina frågor ..

Du har möjligtvis inte adressen dit? PM?
Citera
2008-11-18, 12:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wolfpack187
Du har möjligtvis inte adressen dit? PM?

Nej inte i huvudet.. bara om jag åker dit ! Varför är du så fascinerad av skvaller som rör bsk ? Mamma lärde mig att man inte skall lyssna på skvaller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in