2025-04-28, 09:11
Daniel va det han som va BigJames son?

Citat:
Ursprungligen postat av Senorloco
Daniel sköts för att någon betalade 300 000 punkt slut.
Citera
2025-04-28, 09:22
Vad jag hörde på den tiden så hade la Tyson ett sätt o ta hem doping o sälja som han körde med daniel o nån mer..
Sen kände la sig tyson blåst av daniel och tyckte de kört bakom ryggen på han och va pissed.
Och då råka tyson bli dödad i surte vad någon antydde det va Daniel som låg bakom..
Och därför senare så råkade nån betala några hundra för Daniel skulle förvinna som hämnd för Tyson..
Men det är ju 100 år gamla grejer ja kan ju minnas helt fel med..

Citat:
Ursprungligen postat av Senorloco
T, N,Y, var på möte med So och H, där gjorde de upp 300 för Daniel.
Synd att N inte har backning längre, N är en lömsk jävel det där, Smart synd att han blåste T och Y och Ci bara , han utnyttjade hela OG och T , Y & Ci för att tjäna egna pengar har man hört ryktesvägen.lite Milan Sevo varning på N faktiskt, knullar alla sina nära och jobbar med snuten. men det är väl så det funkar i Turk-kriminellas världar. Wannabe Gangster Ha ha ha....
Citera
2025-04-28, 14:41
Röding micke röding va la från vallhamra..
Görding martin va ihop med Ulrika svin juste kille
Punkarn bytte la namn till Greven
Ilche är snäll o go nu för tiden
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Ilche bor kvar där ute. Han är gift och har en unge som väl bara är något år.
Vi hade mycket roligt tillsammans i våra yngre dar.. Har dock inte träffat honom på många år.
Citera
2025-04-28, 17:56
Avstängd
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitsverige......
Jocke e grym på köra bil..
Han gillade saab på den tiden..
Han körde med måttot håller bilen så kommer vi undan..
Han ringde i bland va jagad av massor av blåljus och helikopter och skratta och frågade om jag tror dom är irriterade på honom hehehe..
Han ringde la mig vid 3-4 biljakter o bad mig att kommendera om bilarna på Polisradion hahaha
När jag glor på filmen Transporter eller fast furious så tänker jag bara våran svenska verison e Jocke

Jag satt o kröka med ett gäng Göteborgspoliser i Sthlm för många år sen

Dom hade inte GIS o Ghostrider där men var tvungna och kontra med bmwligan och lite annat smashandgrab folk mot Sthlm

Då dök Saab-mannen upp , har inte tänkt på detta innan nu

Då börja en berätta om Saab-mannen som minsann kunde köra bil , inga poliser där hatade han trots att han lekte med dom - alltid en ganska vass saab men inget special utan +230 nått.

Han la sig o körde med dom bakom o lungt o sen stegad upp farten allt eftersom och försvann alltid.

Never seen again - ofta på nätter

Äldre sket i han o orka inte ens lägga upp det på radiokön efter dom lagt blått o slökört men det hände yngre spänntuppar att dom nappa med lite haverier.

Han berättade att dom fått napp på han och han var borta på 15 röda sekunder - alltid

En biljakt slutade att två unga killar skall ha börjat jaga han med en Volvo240 o voltat , hände inget.

En biljakt inleddes med att en Saab9000 hade en boggietrailer med ytterliggare en Saab9000 på och efter en stund flög Saaben av trailern i en korsning och ytterligare en kilometer senare lossnade trailern och Saaben kom undan.
Kommer inte ihåg om saaben stals då , men det var nått sånt han berättade

Saab-Mannen åker iaf dit en gång med spikmatta - denna :

Nu har göteborgspolisen börjat använda kodnamn på avfarter över den då okrypterade radion för att många inte bara saab-mannen lyssnade på radion och drev med dom.

Nu lyckades dom spika honom med matta o han och en i sällskapet flyr över åkrar,järnvägspår,floder o in i ett bostadsområde - hunden har spårat dom dit.
Sen kommer en taxi körandes på morgonkvisten en kollega han hoppade i baksätet - taxin hade fått en körning och dom visste att Saab-mannen inte bodde där

Han stod där o polisen i baksätet

Inte helt hundra att allt är just han men det var 15 år sen han drog detta och lär ha inträffat innan 2010
Citera
2025-04-28, 18:59
Det va la runt 1999-2000 har jag för mig..
Tror han vid nåt tillfälle hade ganska duktigt pådrag de hade helikoptrar spikmattor o fan hans moster..
Det gick väldigt fort och det blev typ en så våldsam jakt att lednings centralen gick in o skrek avbryt jakten flera gånger..
Men det blev spikmattor och skit bilen paja o han fick ut o jogga
Simmade över nån kanal och gömde sig inne på liseberg eller nåt har jag fått för mig.
Den gången greps han

Polisen gillar inte han direkt för hans första bil han hade köpt beslagtog polisen och vägra lämna tillbaka..
Så nån råkade sno bilen från polisen och bränna in i trädgården hos polisen som beslagtagit bilen och satte den mellan 2 träd o tände på om jag inte minns fel

Citat:
Ursprungligen postat av 448
Jag satt o kröka med ett gäng Göteborgspoliser i Sthlm för många år sen

Dom hade inte GIS o Ghostrider där men var tvungna och kontra med bmwligan och lite annat smashandgrab folk mot Sthlm

Då dök Saab-mannen upp , har inte tänkt på detta innan nu

Då börja en berätta om Saab-mannen som minsann kunde köra bil , inga poliser där hatade han trots att han lekte med dom - alltid en ganska vass saab men inget special utan +230 nått.

Han la sig o körde med dom bakom o lungt o sen stegad upp farten allt eftersom och försvann alltid.

Never seen again - ofta på nätter

Äldre sket i han o orka inte ens lägga upp det på radiokön efter dom lagt blått o slökört men det hände yngre spänntuppar att dom nappa med lite haverier.

Han berättade att dom fått napp på han och han var borta på 15 röda sekunder - alltid

En biljakt slutade att två unga killar skall ha börjat jaga han med en Volvo240 o voltat , hände inget.

En biljakt inleddes med att en Saab9000 hade en boggietrailer med ytterliggare en Saab9000 på och efter en stund flög Saaben av trailern i en korsning och ytterligare en kilometer senare lossnade trailern och Saaben kom undan.
Kommer inte ihåg om saaben stals då , men det var nått sånt han berättade

Saab-Mannen åker iaf dit en gång med spikmatta - denna :

Nu har göteborgspolisen börjat använda kodnamn på avfarter över den då okrypterade radion för att många inte bara saab-mannen lyssnade på radion och drev med dom.

Nu lyckades dom spika honom med matta o han och en i sällskapet flyr över åkrar,järnvägspår,floder o in i ett bostadsområde - hunden har spårat dom dit.
Sen kommer en taxi körandes på morgonkvisten en kollega han hoppade i baksätet - taxin hade fått en körning och dom visste att Saab-mannen inte bodde där

Han stod där o polisen i baksätet

Inte helt hundra att allt är just han men det var 15 år sen han drog detta och lär ha inträffat innan 2010
Citera
2025-04-28, 19:43
Avstängd
448s avatar
Citat:
Det va la runt 1999-2000 har jag för mig..
Tror han vid nåt tillfälle hade ganska duktigt pådrag de hade helikoptrar spikmattor o fan hans moster..
Det gick väldigt fort och det blev typ en så våldsam jakt att lednings centralen gick in o skrek avbryt jakten flera gånger..
Men det blev spikmattor och skit bilen paja o han fick ut o jogga
Simmade över nån kanal och gömde sig inne på liseberg eller nåt har jag fått för mig.
Den gången greps han

Polisen gillar inte han direkt för hans första bil han hade köpt beslagtog polisen och vägra lämna tillbaka..
Så nån råkade sno bilen från polisen och bränna in i trädgården hos polisen som beslagtagit bilen och satte den mellan 2 träd o tände på om jag inte minns fel

Det låter som denna , var som sagt länge sen man hörde storyn så innan 2010 lär det ha hänt
Citera
2025-04-28, 19:52
Hahaha han har haft några lång semestrar sedan dess och han har la lugnat ner sig helt på senare tid o sysslar med annat...
Men köra bil det kan han det sitter i ryggmärgen på han..
Jag blev häktad 2001 då satt vi på samma häkte högsbohäktet hehehe
Och när jag skulle släppas ut 2005 fick jag sitta sista månaderna på öppen anstalt då dök han upp där med för han skulle slussas ut med hahaha.
Så jag satt häktad med han när jag åkte in sen samma anstalt när jag skall släppas det va faktiskt lite kul hehehe

Citat:
Ursprungligen postat av 448
Det låter som denna , var som sagt länge sen man hörde storyn så innan 2010 lär det ha hänt
Citera
2025-04-28, 19:53
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Daniel va det han som va BigJames son?
Kan vara sant går ju verkligen bra för bigjames barn tex diane, men så går det väl när en steroidtorsk neger kommer till sverige och får för sig skaffa barn med så många svenska tjejer han kan.
Citera
2025-04-28, 19:59
Jag har ingen aning om vem BigJames är men jag har la hört talas om han miljoner gånger men alldrig träffat han...

Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Kan vara sant går ju verkligen bra för bigjames barn tex diane, men så går det väl när en steroidtorsk neger kommer till sverige och får för sig skaffa barn med så många svenska tjejer han kan.
Citera
2025-04-28, 20:07
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Jag har ingen aning om vem BigJames är men jag har la hört talas om han miljoner gånger men alldrig träffat han...
Nej han är inget bry sig om heller en steridtosk afrikan ifrån partille som gått in för para sig och skaffa barn med så många svenska kvinnor som möjligt, tex jamina roberts i svenska handbollslandslagets är hans barn eller barnbarn.
Citera
2025-04-28, 20:19
Ok jag trodde han e från hisingen eller bergsjön eller nåt för jag e uppvuxen i partille och vet inte vem det är
Men jag känner ju inte allt o alla hahaha

Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Nej han är inget bry sig om heller en steridtosk afrikan ifrån partille som gått in för para sig och skaffa barn med så många svenska kvinnor som möjligt, tex jamina roberts i svenska handbollslandslagets är hans barn eller barnbarn.
Citera
2025-04-28, 20:40
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Hahaha han har haft några lång semestrar sedan dess och han har la lugnat ner sig helt på senare tid o sysslar med annat...
Men köra bil det kan han det sitter i ryggmärgen på han..
Jag blev häktad 2001 då satt vi på samma häkte högsbohäktet hehehe
Och när jag skulle släppas ut 2005 fick jag sitta sista månaderna på öppen anstalt då dök han upp där med för han skulle slussas ut med hahaha.
Så jag satt häktad med han när jag åkte in sen samma anstalt när jag skall släppas det va faktiskt lite kul hehehe
Högsbo hade väl inget häkte 2001 det var mottagning och behandling har jag för mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in