2008-08-27, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viggo418
Den äldste vet nog dom flesta med nån insikt i världen ni diskuterar vad han gör men K där vad gör han idag eftersom ni verkar ha insikt i saker ?

Sorry, men jag fårstår inte vad du vill ha sagt...
Citera
2008-08-27, 21:57
Medlem
viggo418s avatar
Den äldre av de som hade ijhäl killen vet nog de flesta med insikt i den s.k "undre världen" vad han gör idag men den yngre k"? vad gör han då eftersom ni verkar veta det mesta ?
Citera
2008-08-28, 00:32
Medlem
Midwinters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rigbo
Tänker du möjligtvis på Peter Malmqvist som sparkades ihjäl i september 1993?
Så här skrev GP 950420.

Jomen visst! När jag läser det nu minns jag att gärningmännen sas gå och käka på grillen för pengarna efteråt. Man minns ju alltid den här typen av brott speciellt eftersom de i efterhand ter sig så meningslösa... Det snackades en del om den här händelsen då jag bodde i Landala. Polarens morsa körde med den som skräckexempel för att vi inte skulle vara ute och springa för sent.
Citera
2008-08-28, 10:47
Medlem
viggo418s avatar
Ja fast vad gör k idag tro? D vet jag vad han gör
Citera
2008-08-28, 23:27
Medlem
bluetramps avatar
Citat:
en pundare född på? 81:a är Christian va snarare? pundare nja det där tror jag att du har en väldigt begränsad insyn i rätta mig om det är fel?

Vad vill du ha sagt ? Du skriver ju som den blinde slåss....

Christian Björkman född 1981, en liten fegis från Rannebergen som klappa på brudar, platsar väl knappast på en sida som kallas:

Skvaller om kriminella 80/90-tals kändisar i GBG

Men du trodde nog 80/90-tal stod för åren de var födda... einstein...
Citera
2008-08-29, 10:28
Medlem
viggo418s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluetramp
Vad vill du ha sagt ? Du skriver ju som den blinde slåss....

Christian Björkman född 1981, en liten fegis från Rannebergen som klappa på brudar, platsar väl knappast på en sida som kallas:

Skvaller om kriminella 80/90-tals kändisar i GBG

Men du trodde nog 80/90-tal stod för åren de var födda... einstein...

Har du någon insikt i detta om misshandla tjejer isf misshandlade vilken tjej?

Nope var ju iallafall inte jag som var här å la ut hans namn så försök att lära dig läsa / använda den starkt begränsade läskunskapen du fick
Citera
2008-08-29, 10:30
Medlem
viggo418s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midwinter
Jomen visst! När jag läser det nu minns jag att gärningmännen sas gå och käka på grillen för pengarna efteråt. Man minns ju alltid den här typen av brott speciellt eftersom de i efterhand ter sig så meningslösa... Det snackades en del om den här händelsen då jag bodde i Landala. Polarens morsa körde med den som skräckexempel för att vi inte skulle vara ute och springa för sent.

Ok men du kände alltså inte till killarna i fråga ?
Citera
2008-08-29, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ok men du kände alltså inte till killarna i fråga ?

????? vad är det du vill egentligen, verkar så suddigt allt. Han har aldrig frågat vad den andra heter, och här vet nog de flesta äldre vad som inträffade utan
att svamla ihop något som du verkar göra?

Kläm ut vad fan du vill??
Citera
2008-08-29, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av A.S.A.B
Nix... Hedencrona grejen skedde på Chalmers.

Ja Hedencrona misshandlades till döds av ett par träskallar vid chalmers, hans syster gjorde senare en fond till minnet av Joakim och mot våldet.
Citera
2008-08-29, 19:53
Medlem
viggo418s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
????? vad är det du vill egentligen, verkar så suddigt allt. Han har aldrig frågat vad den andra heter, och här vet nog de flesta äldre vad som inträffade utan
att svamla ihop något som du verkar göra?

Kläm ut vad fan du vill??

Vad han ena D"""d gör vet jag men vad gör han K?n?e?h idag? skötsam eller en bråkstake ännu?Bor i Blidsberg utanför Ulricehamn enl Ratsit!
Senast redigerad av viggo418 2008-08-29 kl. 20:14.
Citera
2008-08-30, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oräklet
Nån som vet nåt om de kända bröderna Ädel fr Ale komun? Sitter de inne? Hörde nåt rykte. Klarat sej? stämer det?

Kan väl inte anses som stora kriminella.Det går väl hyfsat för dem.
En har nyligen fått barn.
Citera
2008-08-30, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunae
Men var inte det nån skröna trodde jag??? Det var skit länge sen.. Så här hörde man i tidiga tonåren att han hade petat ut sitt ena öga med en sked när han åt,när han satt inne.. Så efter det fick han äta bara med gaffel.. HAHA.. Nä det kan inte vara samma lirare,det sista har i så fall nån skön mytoman drygat ut historian med..

Nej det är inte en skröna om att han petade ut sitt sista öga för att få försäkringspengar till knark.
Han va förr iallfall en flitig kund på intaget .Det första som gjordes när han kom dit va att ta han blindkäpp ifrån han då han hade en förkärlek att sloss med den. Vad han gör nu vet jag dock ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in