Tja, kan dela med mig av en liten historia då...
2-3 år sedan var jag på besök i en mindre stad.
Jag och en polare har vart på krogen och är lagom dragna, bestämmer oss för att kila hem till han och hämta några burkar och dra ut och bomba, sagt och gjort!
när vi kommer ut går allt bra tills vi börjar röra oss hemåt, tro fan att det kommer en lång, ful jävla "brat" med backslick i håret, skjorta och hela aftondressen på sig hade han säkert vart och tryckt sig mot fulla brudar till nån sliskig RnB. nog om han!
jag är uppe i mitt och tagar 1,2,3 gånger på en vägg med min polare till vänster om mig och hör plötsligt:
-ÄH MEN VAFAN ÄR DET SANT ELLER?! vad fan håller ni på med jävla idioter.
Spännig som man kan bli går jag emot han och frågar: Vad fan... vill du någonting eller? SKÖT DITT EGET!
han backar och ser fan rädd ut, jag blir snopen och trodde inte han skulle backa så fort/lätt med tanke på att han var större, fullare och spännigare än en annan.
Jag fortsätter gå emot han och nu slutar han backa tar några steg emot mig och svingar mot mitt ansikte, allt går fort men jag lyckas ducka, sträcka på mig och ge han en smocka så att han rammlar bakåt. Han reser sig dock upp och vill ha mer stryk, går emot mig och då kommer min polare och sular en halvfull burk över axeln på han. Jag går emot han och samma sak händer igen; han går emot mig och svingar IGEN!?

jag duckar och gör samma sak igen denna gång träffar jag han rakt på hakan så han ramlar bakåt och tappade en sko HAHA
När vi vänder och ska kila därifrån så får jag syn på hans sko, plockar upp den och sular den åt helvete.
Vi har nu kommit över en bro och ser killen på andra sidan stå och ringa på sin mobil "han ringer snuten nu drar vi" så vi gick vänster men kom snabbt på att det inte var så smart, så vi vände och gick tillbaka åt höger ist... tro fan att brat snubben kommer där gående på bron med en BIFFIG polare som för övrigt verkade nykter. De får syn på oss och börjar kuta mot oss, så vad ska vi göra? vi lägger benen på rögga och kutar med två arga kusar hack i häl... sen hände inget mer spännande på den kvällen, förutom när jag hookade upp med min flickvänn men det är en helt annan historia!