2009-02-14, 14:26
Medlem
kaptenswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hangaren
Jag vet inte, brukar polisen ringa upp folk och fråga om dom ka få skjuts till fotbollsträningar?

vad snackar du om, biffkillen är ju den som ringer polisen och ska få dit er tänker man ju?
Citera
2009-02-14, 15:38
Medlem
parkråttas avatar
Jag och en kompis står och kladdar lite i en tunnel, då det kommer förbi 2 fulla punkare. "Shit, nu åker vi väl på styk" tänkte jag, men icke, en av punkarna utbrister "Anarki för fan, yeah!" och hans punkarkompis håller med, de går vidare och vi fortsätter med vårat.
Citera
2009-02-14, 15:46
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Jag och en kompis står och kladdar lite i en tunnel, då det kommer förbi 2 fulla punkare. "Shit, nu åker vi väl på styk" tänkte jag, men icke, en av punkarna utbrister "Anarki för fan, yeah!" och hans punkarkompis håller med, de går vidare och vi fortsätter med vårat.

En gammal klass polare till mig är punkare och dom målade mycket förrut på gamla goda tiden,.
Dom kom alltid undan från väktarna, väktarn noterade bara dom och gick vidare..
Citera
2009-02-15, 18:36
Moderator
evilhoneys avatar
OT och tjafs raderat! Håll topic!
//mod
Citera
2009-03-02, 04:47
Medlem
Ingen som skrivit i tråden på ett tag nu, men tänkte att jag ändå ska berätta vad som hände ikväll =)

Jag och fade var ute och bombade med burk och flowpens, bestämde oss för att gå till storvägen och rondellen, och bomba skyltar =)

Jag står med min grog squeezer och fade står med burk, när vi ser en bil komma, så vi sätter ner skiten i fickorna och går vidare. Visar sig bara vara en postbil, men vi går ändå vidare iväg mot busshållplatsen och ska bomba sönder den, när jag säger, fan, vill bomba lite till skyltar, hit med burken så tar du din flow och kör hållplatsen.

-Okej, säger han.

Så jag springer tillbaks till rondellen, och börjar dra min tag.
Just då ser jag en bil komma ganska snabbt, med helljus på, så jag tänkte, helvete, postgubben måste ha ringt snuten.
Så jag lägger benen på ryggen och springer som en jude. Vågar inte kolla bakåt, utan fortsätter bara rakt fram, tänkte gömma mig, så jag hoppar igenom något som jag trodde var en snövall, fast egentligen var ett broräcke, täckt av snö, så snubblar på det, 17 grader kallt ute, så snön är hård, får en snöklimp i ansiktet så fick ett sår som började blöda som satan.

Fortsätter plumsa i djupsnön ner mot en tunnel, och då snackar vi en meter djupsnö. Jag gömmer mig i tunneln ett tag, tills jag hör en bil åka förbi ovanpå. Antingen var det inte farbror blå, eller så såg dom mig helt enkelt inte när jag hoppade ner. Ringer fade, ber honom möta mig vid rondellen, så jag plumsar upp igen (finns ingen annan väg upp), och vi går dom 300 meter kvar hem. Detta var nu 2-3 timmar sedan och känner fortfarande smärta i fötterna.

Det var allt jag hade att berätta för ikväll!

Peace!
Citera
2009-03-02, 05:21
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulz0r
Fortsätter plumsa i djupsnön ner mot en tunnel, och då snackar vi en meter djupsnö. Jag gömmer mig i tunneln ett tag, tills jag hör en bil åka förbi ovanpå. Antingen var det inte farbror blå, eller så såg dom mig helt enkelt inte när jag hoppade ner. Ringer fade, ber honom möta mig vid rondellen, så jag plumsar upp igen (finns ingen annan väg upp), och vi går dom 300 meter kvar hem. Detta var nu 2-3 timmar sedan och känner fortfarande smärta i fötterna.
varför la du dig helt enkelt inte under snön och grävde in dig litegrann?
Citera
2009-03-02, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av satur

Då hade jag nog haft mer smärta fast håller på att gå över nu
Citera
2009-03-02, 10:44
Medlem
capslock1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satur

17- då vill man nog helst inte gräva ner sig i snön..
Citera
2009-03-02, 14:01
Medlem
saturs avatar
det var någorlunda skämt då jag vet hur förjävligt det är.
Citera
2009-03-08, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ANALDYNGA
Det gör väl klottret för skolan också?
sant
Citera
2009-03-08, 21:21
Medlem
Zicks avatar
Okej, jag har en historia. Så jag och en kompis är i en innegård och har presis bombat några trappuppgångar. Så vi går ut till grinden ut, såklart ställer sig min dumma polare vid en tag (som vi inte har gjort) och börjar ta på den och påpekar hur dålig cancontrol dom som har gjort den har. Medans han gör det så kommer en biffig jugge fram och frågar oss var sprejen är. Eftersom han omöjligt skulle kunna sätt oss så spelar vi oskyldiga, "Vad snackar du om? Vi letar bara efter en polare, han bor här." Klämmer min kompis ur sig, han värkar helt ha ignonerat vad han sa och frågar oss var vi har pennorna. Just då (otroligt nog) faller det ur två moppar ur min kompis fickor. Vi står helt stilla. Han säger inget. Det är då vi märker av hur påverkad han är, han hänger framåt och det ser ut som att han ska falla. Vet inte riktigt vad det vad han hade tagit men efter det så går vi försiktigt där ifrån, utan en enda reaktion av snubben eller någon annan på innegården.
Citera
2009-03-08, 21:50
Medlem
LarryKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zick
Okej, jag har en historia. Så jag och en kompis är i en innegård och har presis bombat några trappuppgångar. Så vi går ut till grinden ut, såklart ställer sig min dumma polare vid en tag (som vi inte har gjort) och börjar ta på den och påpekar hur dålig cancontrol dom som har gjort den har. Medans han gör det så kommer en biffig jugge fram och frågar oss var sprejen är. Eftersom han omöjligt skulle kunna sätt oss så spelar vi oskyldiga, "Vad snackar du om? Vi letar bara efter en polare, han bor här." Klämmer min kompis ur sig, han värkar helt ha ignonerat vad han sa och frågar oss var vi har pennorna. Just då (otroligt nog) faller det ur två moppar ur min kompis fickor. Vi står helt stilla. Han säger inget. Det är då vi märker av hur påverkad han är, han hänger framåt och det ser ut som att han ska falla. Vet inte riktigt vad det vad han hade tagit men efter det så går vi försiktigt där ifrån, utan en enda reaktion av snubben eller någon annan på innegården.

Uhm, varför bombar man en trappuppgång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in