Ingen som skrivit i tråden på ett tag nu, men tänkte att jag ändå ska berätta vad som hände ikväll =)
Jag och fade var ute och bombade med burk och flowpens, bestämde oss för att gå till storvägen och rondellen, och bomba skyltar =)
Jag står med min grog squeezer och fade står med burk, när vi ser en bil komma, så vi sätter ner skiten i fickorna och går vidare. Visar sig bara vara en postbil, men vi går ändå vidare iväg mot busshållplatsen och ska bomba sönder den, när jag säger, fan, vill bomba lite till skyltar, hit med burken så tar du din flow och kör hållplatsen.
-Okej, säger han.
Så jag springer tillbaks till rondellen, och börjar dra min tag.
Just då ser jag en bil komma ganska snabbt, med helljus på, så jag tänkte, helvete, postgubben måste ha ringt snuten.
Så jag lägger benen på ryggen och springer som en jude. Vågar inte kolla bakåt, utan fortsätter bara rakt fram, tänkte gömma mig, så jag hoppar igenom något som jag trodde var en snövall, fast egentligen var ett broräcke, täckt av snö, så snubblar på det, 17 grader kallt ute, så snön är hård, får en snöklimp i ansiktet så fick ett sår som började blöda som satan.
Fortsätter plumsa i djupsnön ner mot en tunnel, och då snackar vi en meter djupsnö. Jag gömmer mig i tunneln ett tag, tills jag hör en bil åka förbi ovanpå. Antingen var det inte farbror blå, eller så såg dom mig helt enkelt inte när jag hoppade ner. Ringer fade, ber honom möta mig vid rondellen, så jag plumsar upp igen (finns ingen annan väg upp), och vi går dom 300 meter kvar hem. Detta var nu 2-3 timmar sedan och känner fortfarande smärta i fötterna.
Det var allt jag hade att berätta för ikväll!
Peace!