Citat:
Ursprungligen postat av art_
Tillbaka till topic nu för i helvete pöjkar.
Håller med ... nu när jag insett att jag hade fel är det inte roligt längre jag tar och drar en historia

;
Jag skulle gå hem från min tjej och fann mig i att min ryggsäck som var fylld med gympa kläder osv osv hade en Svart montana black burk i sig!. Satt och klämde på den. (klockan var typ 2000 på kvällen) Jag kunde efter ett tag verkligen inte hålla mig för att tömma den halv fulla burken så jag gick lös lite på gågatan (det är så snyggt) och sedan gick jag vidare och taggade nästan varenda ellskåp/Yta som kom i min väg vid 5meters radie, efter runt 200meters gående kom jag till en kort tunnel där jag skulle lägga en T-up på ungefär 0.5*0.5m utan fyll, det gick bra och inte en bil blottades, de 30 sekunderna

sen, när jag gått ut ur bron så ser jag en volvo bruma på bakom mig och saktade in en bit ifrån mig, jag sprang ju naturligtvis som en stukad gris upp igenom ett parti buskar. Då kom jag in på en parkerings plats vid tåg- och bussstationen, såg en buss som jag visste skulle stå där ett tag till och tog tillfället att taga bakdelen av den med, sprang fram och det gick bra men sen såg jag den där volvon glida in på parkeringen jag var på, troligivis ovetande att jag var där så jag gömde mig bakom bussen jag taggat, de parkerade bilen och gick emot mig, då var jakten igång, igen (det var två "chopper snubbar" som var i bilen) efter ett tags springande så hade jag kommit bort från dom, då gömde jag mig i ett par buskar nära en övergiven Silo som nu var en verkstad

i cirkus 1.5 timme, dumpade burken som nu nastan bara hade luft i sig på marken och när jag skulle gå igen gick jag förbi infarten till den där silon och gissa vad man ser? dom där två killarna igen och dom såg ju också mig ... jag vände håll och såg i nacken att de halvsprang emot mig, jag tog chansen till att springa igen. sprang förbi ett par tags som jag gjorde för ca 2timmar sedan in på en gård och gömde mig bakom ett par vatten behållare (såna där 5000L skit stora saker), hörde dom där snubbarna springa på andra sidan silon och då tänkte jag "nu jävlar är jag körd fan alltså!" men dom sprang förbi silon!. Jag satt bakom silon i nästan 3 Timmar och hämtade andan och sen ringde jag mamma och bad henne hämta mig.
Note: jag var för rädd och utmattad för att springa lite till den dagen

När jag väl satt i bilen min mamma hade så körde vi hem och hon kommenterade att någon klottrare hade varit ute på väggen vid smedjan (där min tjej bor) och dragit en massa elskåp, undra vem det var
är ledsen om ni inte fattar allting nu, men bara så ni vet så har jag ett sånt där hål i min rygga som gör att jag kan plocka upp/in saker fort i den