2008-10-08, 22:34
Medlem
rilopozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurell
EEEYYY sej mej var det kyl??

Jag drog en throwup häromdagen och typ klockan 9 en fredag, då kommer två jävla snorungar på cykel och stannar typ 10 meter från mig och bara glor.
Jag sneglar på dem lite och fortsätter sedan med mitt. sedan säger en av dem "det var fan inte fint det där du, klottra och skit".

Jag vänder mig mot dem och bara stirrar. de börjar skruva på sig och efter typ 30 sekunder säger den ena "vi drar" och så säger den andre ok och så drar dem men först drar den ene en låska framför mig.
Jag rusar mot han och vrålar "jag skall döda dig!!!" (på skoj då alltså, jag var inte arg på riktigt )
Då blir det fart på dem och de drar därifrån, jag gör klart och drar hemåt.

MEN...

På vägen hem ser jag deras cyklar stå fastkedjade utanför ett hus så jag snor sadlarna och sprejar ner cyklarna totalt.

sedan sätter jag mig på spårvagnen och beger mig mot bättre tider...

Det är en fin liten historia ur våran egen samtid, det skulle fan kunna bli en kortfilm av det...

Liksom AEGDA.

Men ofta dom vågar käfta? Är du typ 150cm lång eller nått?
Senast redigerad av rilopoz 2008-10-08 kl. 23:08.
Citera
2008-10-08, 22:44
Bannlyst
Citat:
EEEYYY sej mej var det kyl??

Haha, klockrent... Älskar den känslan, bättre än sex...

Kommer ihåg när jag jobbade på ett dagis över sommaren, dagiset låg precis vid mitt hus så jag hade några tags runt huset sen innan jobbet. Sen en dag så satt jag och skissade utan att tänka på det på en pieace då en unge känner igen bokstäverna och läser upp dem högt "a-be be b-c-d, ABCD! Jag ska säga! Du är klottrare!"

Som tur va så klarade jag mig undan men självklart borde jag tänkt på att inte skissa på sådant öppet, och seriöst, va inte lika dumma och tagga i närheten av där ni bor -.-
Citera
2008-10-09, 08:28
Bannlyst
Men bara för att ABCD har bombat betyder det inte att du är skyldig. Du var ju mitt uppe i din ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ-skiss! Att folk med korta tags alltid ska sätta andra i klistret, ruttet minst sagt!
Citera
2008-10-09, 11:04
Medlem
Bäver_s avatar
Dagisbarn golar alltid eller hur rabiaten
Citera
2008-10-09, 11:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rabiatex
Men bara för att ABCD har bombat betyder det inte att du är skyldig. Du var ju mitt uppe i din ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ-skiss! Att folk med korta tags alltid ska sätta andra i klistret, ruttet minst sagt!

Ööh? Förstod verkligen inte om det där skulle vara sarkasm eller inte? Du fattade väl att jag inte taggar ABCD?
Citera
2008-10-09, 11:20
Medlem
tror han menade att: bara för att du skissar på nått betyder det inte att du är förövaren som bombar/målar samma sak i din närhet.

du kanske tyckte hans val och kombination av bokstäver va intressanta och ville skissa lite på dom
Citera
2008-10-09, 11:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kejvs
tror han menade att: bara för att du skissar på nått betyder det inte att du är förövaren som bombar/målar samma sak i din närhet.

du kanske tyckte hans val och kombination av bokstäver va intressanta och ville skissa lite på dom

Var lite orolig med tanke på att att jag fått några lite bläck av stället eftersom de hade massa över i deras källare... Lång historia, hur som helst så såg jag mig själv som tydligt skylldig
Citera
2008-10-09, 15:29
Medlem
Aurells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rilopoz
Liksom AEGDA.

Men ofta dom vågar käfta? Är du typ 150cm lång eller nått?

Nej jag är 186 men asså de var ju typ 13 och så hade de cyklar så jag tror väl att dom liksom listat ut att de skulle kunna cykla ifrån mig.

Jag glömde berätta att det var typ sådana cyklar som man lägger 10 000 på
Citera
2008-10-09, 17:43
Medlem
rilopozs avatar
Citat:
Nej jag är 186 men asså de var ju typ 13 och så hade de cyklar så jag tror väl att dom liksom listat ut att de skulle kunna cykla ifrån mig.

Jag glömde berätta att det var typ sådana cyklar som man lägger 10 000 på

Haha utan cyklarna hade det nog varit en annan historia!
Citera
2008-10-09, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bäver_
Dagisbarn golar alltid eller hur rabiaten

De du tänkte på är faktiskt skolbarn, dock förstaklassare. Men skillnaden rent moralmässigt är hårfin!
Citera
2008-10-09, 21:22
Medlem
Fauntleroys avatar
Piecar en lastbil på ett lagom osäkert ställe. Det är skymning, vi är lite nojjiga och försöker göra färdigt målningen så snabbt som möjligt. Vi hör ett brak, och polaren som håller knas säger "öh grabbar..." lite förbryllat, vi vänder oss om och ser en häst, utan sadel eller någonting, i full galopp, från ingenstans på en jävla landsväg.

Denna smått surrealistiska händelse fick oss att packa ner kannorna snabbt som attan och dra därifrån....

Första inlägget, hej flashback! Graffitiforumet har en ny stammis.
Citera
2008-10-09, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fauntleroy
Piecar en lastbil på ett lagom osäkert ställe. Det är skymning, vi är lite nojjiga och försöker göra färdigt målningen så snabbt som möjligt. Vi hör ett brak, och polaren som håller knas säger "öh grabbar..." lite förbryllat, vi vänder oss om och ser en häst, utan sadel eller någonting, i full galopp, från ingenstans på en jävla landsväg.

Denna smått surrealistiska händelse fick oss att packa ner kannorna snabbt som attan och dra därifrån....

Första inlägget, hej flashback! Graffitiforumet har en ny stammis.

välkommen, men va skulle hästen gjort? eftersom den helt uppenbart borde haft mobilen i sadelväskan inte kunnat ringa snuten å golat..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in