Haha världens sjukaste grej hände för 2 timmar sen
Hade precis startat en tråd om när det blir ljust, för ja kunde knappt vänta. Var så jävla sugen.
Så jag och en kompis som inte sov heller gick ut för 2 timmar sen för att måla lite. Det hade precis börjat ljusna. Så när vi gick ut mötte vi varandra halvvägs och sedan begav vi oss över en stor bilväg låg lite utanför samhället vid en skog. Jag tittade mot vägen och inte ett skit syntet, bara lite dimmor. Så när vi gick över vägen kom vi in i en skog med en liten asfalt väg ( som låg 10 meter från den stora vägen ). Så jag besämmde mig att klottra på ett stort fyrkantigt elgrejs ( vet inte vad det är men ) och eftersom det nästan var massa klotter där och mer kunde inte få plats gick min kompis till en tunnel som låg 500 meter därifrån. Vi bestämmde oss för att mötas där för han skulle ta tid på sig. Precis när jag var klar och skulle teckna under så kommer det en bil som spelar hög musik och åker förbi. Tur tänker jag och är nästa klar, då precis backar bilen och någon öppnar bildörren och skriker ''knulla sönder han'''. De menade säkert som att ''slå sönder han''. men ärligt talat jag sprang för jag trodde de bokstavligt talat menade ''knulla sönder han''. Jag gillar min vältränade rumpa. Killen som precis hade skrikit så sätter sig i bilen igen och de kör efter mig ( de var runt 4 st i bilen, några var helt rakade , runt 25, 30 års åldern vad jag kunde se ). de svänger in på denna lilla vägen o kör efter så jag springer och springer och de var bara 10 meter bakom mig när jag sprang förbi en stenblockad. Som var till för att blocka fordon ( som en bom typ ). Och de stannade bilen. Innan de han ut vände jag mig om med burken i handen, drog bak armen, sikta, och kasta rakt på deras framruta. Framrutan gick sönder, men glaset ramlade inte ur. De fick helt enkelt sånt splitter. Nästan som i denna bilden
http://www.vplana.se/bmw/IMG_3269.jpg
När jag kastade sprang jag mot några villor och slängde ryggsäcken i ett par buskar. Sedan sprang jag över tomtar , två killar sprang efter mig, den ena var snabb som fan och han var redan 15 meter framför sin kompis, men kanske 30 meter bakom mig. När jag sprungit kommer jag till den stora vägen och på en stor gräs mata och springer fort som fan när ja vänder mig om springer han fortvarande efter mig, och när jag vänder mig andra gången ligger han nere i gräset

förmodligen ramlat i något av hålen och hans kompis var fortvarande flera meter bakom han. Men jag forsatte springa ett par hundra meter till och gick in i en trappuppgång och la mig ner. Sedan ringde jag min kompis och berätta snabbt vad som hänt och sa att han skulle ta en omväg o komma hit innan han fick stryk ( eller blir våldtagen

). Hahahah på vägen till mig sa han att han sett dem åka i bilen i 40 km i timmen

Fyfan vilken skön känsla det var att fucka dom så där. Men stenarna räddade mig.
Hoppas snubben bröt foten
Får kolla efter ryggan imorgon, hoppas inte ägarna hittar massa montana burkar