Får dra till med en historia själv då. Den här inträffade vintern 07, typ oktober-november.
Satt vid datorn en fredagsnatt och kollade på Corpse Bride och hade riktigt jävla tråkigt. Var sugen på att dra ut o måla, så jag ringde upp polarna och undra ifall dom va på ut. Dom var redan ute och bombade. Vi bestämmer oss för att jag ska ta bussen och möta upp dom. Så jag tar på mig "graffkläderna" (redan skitiga byxor och en sliten tröja) och springer upp i skogen och hämtar alla mina svarta kannor, kilar iväg till busshållplatsen och ringer upp polarna och undrar vart dom är nånstans.
Då är bögarna redan trötta och ska dra hem, så det blir ingen bombing. Blir lite lack och bestämmer mig för att ist pieca i en tunnel som ligger en bit bort. Ringer upp en annan polare och undrar ifall han vill knasa, men han har precis återhämtat sig från sin förkylning så han vill inte dra ut i kylan. Blir ännu mera lack, men bestämmer mig för att köra utan knas. Så jag kutar tillbaks upp i skogen och hämtar färgkannorna (ca 8st rosa slattar, en full vit och en svart slatt) och skyndar mig till tunneln.
Klockan är runt 00.10 när jag kommer fram till tunneln. Springer och kollar i båda ändarna så att det är lugnt och sen skyndar jag med o linea upp skiten (enklaste jävla bubble letters, var fett toy). Efter jag lineat springer jag o kollar igen ifall det kommer nån, sen börjar jag fylla. DRÖMMEN

, bara skinny caps med mig, det här kommer ta ett tag.

Målningen bestod av 4 bokstäver och var typ 1*2,5m och utan knas skulle det bli en jobbig kväll. Så jag står där och fyller en tredjedels bokstav, kollar efter folk, sen en tredjedel till.
Mitt i målningen känner jag att det inte står rätt till i magen, är riktigt jävla skitnödig. Försöker hålla mig och imbillar mig att det kommer gå över

. Så fan heller, jag måste skita NU!!!

Tunneln jag målar i går under en motorled, och bredvid diket så har dom satt upp ett stängsel. Så jag springer upp till stängslet, lutar mig mot det, drar ner brallorna och börjar skita. Och det var ingen fast avföring det här inte, riktig jävla rännskita av högsta kvalité.

Skiter klart, torkar mig med handskarna, fick säkerligen en del färg i röven, springer ner till tunneln igen och fullföljer arbetet.
Kilar till ena änden av tunneln för att kolla ifall det kommer nån. Då kommer det en tjej i 20års-åldern gåendes och snackar i telefon. Jag går förbi som om ingenting, medan hon går igenom tunneln. Jag kollar bak för att se ifall hon reagerar av att det lukar så starkt av färgen, men hon går bara förbi målningen. Jag springer tillbaks och fyller skiten fort. När jag ska dra outlines så märker jag att min sista cap (en jävla needlecap) har täppts igen. Så jag drar loss det lilla röret och börjar linea, fett schysst tänker jag, färgen kommer ut som ur en kaligraficap. Linear färdigt och drar higlights, signar och först när jag är klar märker jag hur jävla mkt capen har dregglat.
Jag har färg över alla fingrar på högerhanden och nästan hela ovansidan av handen, det har runnit ner från färg handen längs armen ner i tröjan och jag har färg över större delen av högerlåret
Kollar på klockan, den är 01.05, skyndar mig hem. Öppnar dörren försiktigt, farsan kollar på tv. Skyndar mig in på toa och tillbringar ca 1h med att tvätta av färgen från händerna. Kläderna var bara att slänga.
Fett soft kväll
Peace!