2008-04-23, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.CroMe
Snitz, H&M, brothers(?)...

Iallafall där jag köpte mitt, på den enda sidan är den grå, och på den andra svart, med luva såklart..
Riktigt snygga är dom...

Okej ;P Får kolla där om jag hittar dem, vore as nice ju
Citera
2008-04-25, 22:39
Medlem
faixers avatar
var ute häromdan och satte upp lite affischer, hade väl 5,6 st med mig. när jag hade en kvar tänkte jag "fan! denna måste man sätta nånstans där alla kan se den". så jag drog till motorvägen och klättrade upp för en skylt, satte upp affischen o allting, återvände till gångvägen och började jogga smått. några sekunder efter hör jag hur en bil tvärstannar bakom mig och skriker "va faean håller du påe med?!" och springer efter mig. hoppade över ett stängsel och sprang in i en massa gårdar. var ju inte så värst farligt eftersom han hade lämnat bilen på motorvägen, han skulle nog inte våga lämna den där
Citera
2008-04-25, 23:21
Medlem
crewmatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ARMENIAN SOULJA
Skoj i all ära, tur att du klarade dig annars, hade blivit mycket grova böter
haha aa skoja inte :P
Citera
2008-04-25, 23:44
Medlem
Marcus_osds avatar
Var ute och målade en kväll på ett spot som ligger mellan två ganska trafikerade vägar..
När vi har målat klart så går vi längs en av vägarna för att komma mot en busshållplats som ligger lite mer mot centrum, Iallafall när vi precis kommer ut på vägen så kommer det en söt liten polisbil och glider förbi oss, det går en liten stund så kommer den igen från andra hållet, kör förbi oss och vänder och kommer mot oss igen, den börjar sakta in alledes bredvid oss .. Precis när vi tänker kuta så börjar den sakta sakta köra förbi ! ..
Kan säga att pulsen var ganska hög vid den stunden , med krom på fingrarna, ryggor, och 4a "oskyldiga" ansikten
Citera
2008-04-26, 11:39
Medlem
crewmatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcus_osd
Var ute och målade en kväll på ett spot som ligger mellan två ganska trafikerade vägar..
När vi har målat klart så går vi längs en av vägarna för att komma mot en busshållplats som ligger lite mer mot centrum, Iallafall när vi precis kommer ut på vägen så kommer det en söt liten polisbil och glider förbi oss, det går en liten stund så kommer den igen från andra hållet, kör förbi oss och vänder och kommer mot oss igen, den börjar sakta in alledes bredvid oss .. Precis när vi tänker kuta så börjar den sakta sakta köra förbi ! ..
Kan säga att pulsen var ganska hög vid den stunden , med krom på fingrarna, ryggor, och 4a "oskyldiga" ansikten

hehe tur att ni klarade er, känner igen det där med polisbilen som saktar in till ca 2 km/h bara för att folk ska springa
Citera
2008-04-26, 14:49
Medlem
MainTanks avatar
Jag och en polare var ute vid ett fame i en skog och målade för några dagar sen.
När vi var klara och samlade ihop cansen kom det ett fritids på utflykt. Barn överallt. När de upptäckte oss blev det såklart ett jävla tjoande.

"Är det ni som har klottrat överallt här?"
"Vi ska polisanmäla er!"
"Sluta spela coola med era sprayburkar!"

Vi skrattade och gick därifrån.
När vi kommit ut ur skogen tyckte polaren att vi skulle gå tillbaka och måla mera, endast för att störa barnen. Sagt och gjort, efter ett tag stod vi där, omringade av småbarn och målade. En av dem skrek stolt att han hade skrivit "cp" på polarens förra målning (med en kanna han hittat). Och han blev ju inte särskilt glad.

När vi tyckte att vi var klara kom det fram nån som tydligen var "fröken" på fritiset (jag vet inte vad det heter när man är kille). Han skulle minsann ringa polisen för att vi var där och "förstörde miljön".
När vi gick för andra gången skrek småkillarna att vi var jättecoola och att de önskade att de var som vi.

Det ska börjas tidigt!
Citera
2008-04-26, 14:59
Medlem
AXLETTIs avatar
100 spänn på att någon av de barnen kommer måla sin första piece inom en snar framtid!
Citera
2008-04-26, 15:09
Medlem
CoiloCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bultsaxnicke
hihi.. dom finns överallt..

Mmjo, måhända.
Men det är oftast i små hålor där den yngre generationen är inne på åtta generationers inavel man stöter på dessa moppegäng.

Att de med sina dysfunktionella hjärnor ens kan starta en moped, och sen köra den kommer för mig alltid vara ett under.

Ursäkta skum meningsuppbygnad, skyller på lågt blodsocker och bakfylla.
Citera
2008-04-26, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoiloC
Mmjo, måhända.
Men det är oftast i små hålor där den yngre generationen är inne på åtta generationers inavel man stöter på dessa moppegäng.

Att de med sina dysfunktionella hjärnor ens kan starta en moped, och sen köra den kommer för mig alltid vara ett under.

Dom kan köra den, fixa den, och prata. Det är inte mycket mer.
Citera
2008-04-26, 15:23
Medlem
MainTanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AXLETTI
100 spänn på att någon av de barnen kommer måla sin första piece inom en snar framtid!
Och allt tack vare oss...
Citera
2008-04-26, 17:00
Medlem
bultsaxnickes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoiloC
Mmjo, måhända.

de lever på enkla instinkter, hur man sätter på fjortistechno i epa-traktorer, hur man kramar snus, och hur man är äcklig och äcklar folk på bästa sätt...
Citera
2008-04-27, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bultsaxnicke
de lever på enkla instinkter, hur man sätter på fjortistechno i epa-traktorer, hur man kramar snus, och hur man är äcklig och äcklar folk på bästa sätt...

Jag känner att vi har hatet gemensamt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in