2008-07-03, 00:48
Medlem
saturs avatar
http://img224.imageshack.us/my.php?image=namnlssc4.png
Okej, det här är inte någonting med färg eller skit att göra, bara att jag haft min nojigaste period under Måndag - Nu(Torsdag) pga(Kolla längre fram i tråden, den historian) Graffiti
Hände igår
jag gick på stan då en stor jävla bil(Dodge) kör brevid mig och saktar in, bara det gjorde att jag blev skräckslagen och hoppade Över/Ner i ett dike och sprang som fan! så klart hände ingenting och jag insåg att de bara saktade in för ett fart hinder, skit nice:.
Senare när jag gick på gatan så såg jag ett par killar som såg ut som de som jagade mig i historian längre fram i tråden vid en bankomat, var ungefär 2 meter ifrån dom och då ballade jag ur, vände på fläsket och sprang som en jävla idiot, vid kanten av huset som bankomaten fanns körde den stora bilen förbi, vilket gjorde mig sjukt jävla rädd och jag tänkte springa åt ett annat håll och där låg polisstationen och jag var SÄKER att om jag springer dit får jag polisen efter mig också så jag sprang åt andra hållet (se bilden) fort som fan säker på att bilen nu låg bakom min röv och dom där killarna rusade efter mig så sprang jag upp vid ett par lägenheter, bara hoppade över staketer helt blint och presade händerna på taggtråden vilket resulterade i ett par nya rispor på händerna och ner i parken (Det gröna) och for in i ett svart rör som barnen egentligen skulle få gå igenom (typ nån hinderbana) och stannade där i ett par minuter och hämtade andan. Sedan smög jag upp till vägen igen in till galerian som existerar (smög på helspän efter människor jag inte skulle råka gå förbi) väl inne i gallerian stack jag in på Time(en sån där alltiallo affär där jag hade snattat väldigt mycket) och där inne gick jag mellan mat raderna och skit, skaffade en jävla massa uppmärksamhet av personalen, jag trodde dom visste vem jag var och skulle plocka mig så jag gick, halvt diskret tills det var fri sikt till utgången och sprang för fulla muggar där ifrån, ut på väggen där jag höll på att bli överkörd av den stora jävla bilen, JÄVLAR vad jag blev rädd, och då tog jag och sprang iväg till min polare och stannade där över natten, tror fan den där bilen följde efter mig diskret på vanliga vägen också,
Edit: Någon som har något tips som kan lugna nerverna helt lagligt?
Citera
2008-07-03, 00:55
Medlem
Jo, jag stog bara å väntade bara på ett klirr och att vi skulle sitta fast som lim men av nån jävla anledning så höll sig burken tyst.. Både jag och min polare va helt färdiga efteråt för vi kunde inte förstå hur vi Inte torskade..
Citera
2008-07-03, 00:58
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av satur
http://img224.imageshack.us/my.php?image=namnlssc4.png
Okej, det här är inte någonting med färg eller skit att göra, bara att jag haft min nojigaste period under Måndag - Nu(Torsdag) pga(Kolla längre fram i tråden, den historian) Graffiti
Hände igår
jag gick på stan då en stor jävla bil(Dodge) kör brevid mig och saktar in, bara det gjorde att jag blev skräckslagen och hoppade Över/Ner i ett dike och sprang som fan! så klart hände ingenting och jag insåg att de bara saktade in för ett fart hinder, skit nice:.
Senare när jag gick på gatan så såg jag ett par killar som såg ut som de som jagade mig i historian längre fram i tråden vid en bankomat, var ungefär 2 meter ifrån dom och då ballade jag ur, vände på fläsket och sprang som en jävla idiot, vid kanten av huset som bankomaten fanns körde den stora bilen förbi, vilket gjorde mig sjukt jävla rädd och jag tänkte springa åt ett annat håll och där låg polisstationen och jag var SÄKER att om jag springer dit får jag polisen efter mig också så jag sprang åt andra hållet (se bilden) fort som fan säker på att bilen nu låg bakom min röv och dom där killarna rusade efter mig så sprang jag upp vid ett par lägenheter, bara hoppade över staketer helt blint och presade händerna på taggtråden vilket resulterade i ett par nya rispor på händerna och ner i parken (Det gröna) och for in i ett svart rör som barnen egentligen skulle få gå igenom (typ nån hinderbana) och stannade där i ett par minuter och hämtade andan. Sedan smög jag upp till vägen igen in till galerian som existerar (smög på helspän efter människor jag inte skulle råka gå förbi) väl inne i gallerian stack jag in på Time(en sån där alltiallo affär där jag hade snattat väldigt mycket) och där inne gick jag mellan mat raderna och skit, skaffade en jävla massa uppmärksamhet av personalen, jag trodde dom visste vem jag var och skulle plocka mig så jag gick, halvt diskret tills det var fri sikt till utgången och sprang för fulla muggar där ifrån, ut på väggen där jag höll på att bli överkörd av den stora jävla bilen, JÄVLAR vad jag blev rädd, och då tog jag och sprang iväg till min polare och stannade där över natten, tror fan den där bilen följde efter mig diskret på vanliga vägen också,
Edit: Någon som har något tips som kan lugna nerverna helt lagligt?
Krom o svart?

Eller kall Coca cola.. De löser allt!
Citera
2008-07-03, 12:13
Medlem
Satur, du får berätta här om du torskar!
Det låter som att du bara nojjar, men om du blir gripen så vill vi veta varför och hur.
Citera
2008-07-03, 20:21
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyteN
ANALDYNGA: Jag fick lagens väktare på mig efter att någon golat ner mig, de fick dock inget för att börja med rättegång osv men ett förhör rikare. Dumt och riskera i en sådan liten by som denna man bor i, skall ändå snart flytta.
Fan vad absurt det är med golare, otur Myten, btw Böter, (Om ja)hur mycket?
Citera
2008-07-03, 21:01
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Fan vad absurt det är med golare, otur Myten, btw Böter, (Om ja)hur mycket?

Vart inget fällande då de inte fann bevis, men en rejäl varning fick jag att göra något vettigt i livet..
Citera
2008-07-04, 16:12
Medlem
psi807s avatar
Citat:
Godbless Ironi my friend
Var för trött och full för att observera ironin, lurigt med ironi i textform när man inte är vid sina sinnens fulla bruk... My bad.
Citera
2008-07-06, 19:34
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psi807
Var för trött och full för att observera ironin, lurigt med ironi i textform när man inte är vid sina sinnens fulla bruk... My bad.
inget problem, fick inte Psykiskt trauma av det, det har jag fått nog av!
Citera
2008-07-06, 20:20
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tishu
Satur, du får berätta här om du torskar!
Det låter som att du bara nojjar, men om du blir gripen så vill vi veta varför och hur.
jag har torskat, Och inte ens av mitt egna tag!, hade varit uppe på ett tak som ledde till ena jävla massa tak för att kika runt lite på alla coola saker(Antenner, utsikter) och underbart bra spots och då kör en bil, väldigt långsamt förbi (då jag gick från ett tak till ett annat i luften på en strömsladd) stannade och en snubbe skrek skit sur typ "kom ner nu, vi har ringt polisen och du kan inte gå någonstans" vilket var sant för man kunde bara komma ner på ett ställe som var tillräkligt lågt. Hur som helst så gick jag ditt för att hoppa över han(Han stog redo att fånga mig direkt jag kom ner) så jag stog typ 2 meter ifrån där man ska klättra/Hoppa ner och började springa och tog ett sjukt ifrån hopp och kom typ 7 Meter ifrån han och KNAK Benet hoppade ur led. hur som helst fattade han inte det, tog mig och släppade in mig i hans bil, jag låg då i hans baksäte skrikandes i plågor då han körde till polis station där det blev en tur till Vårdcentralen där dom fick dona med mitt knä ett litet tag och sen tappade jag ur en Krom penna ur min ficka (på Sjukhuset) och det blev i sin tur att de trodde jag var en klottrare som kör med samma storlek på Udden och kråm hela tiden, så nu kommer polisen till mig om ett tag
Edit: Precis när det sjukaste nojjan lagt sig
Citera
2008-07-06, 21:15
Medlem
MyteNs avatar
Citat:
Edit: Precis när det sjukaste nojjan lagt sig

Fyf*n för benet och pennan där Önskar lycka till!
Citera
2008-07-06, 23:04
Medlem
saprofyt.s avatar
Du har inte torskat, du är misstänkt för det om jag förstod det hela rätt. Det är stor skillnad - du lär inte torska för det.
Citera
2008-07-07, 01:28
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saprofyt.
Du har inte torskat, du är misstänkt för det om jag förstod det hela rätt. Det är stor skillnad - du lär inte torska för det.
Förlåt mig då, hoppas verkligen att det inte blir någonting, men det var visst olagligt att gå uppepå taket medans det är fullt lagligt att springa inne i huset ... väldigt komiskt och jag sitter i smärtor pga idiot gubben
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in