Citat:
Ursprungligen postat av dragonflies
Menade inte mitt fall, för jag vet mycket väl att du sagt du skulle kolla upp det. Var såklart nåt jag använde som förstärkning för att förklara varför användare inte kan "bevisa" något till modsen själva, ifall modsen redan har tagit bort inläggen. De enda som kan se borttagna inlägg är ju just mods.
Tänk efter innan du skriver..
Tro du inte moderatorena är väl medvetna om detta att medlemmar inte kan länka till raderade inlägg? Så varför skall man "förklara" något som är faktiskt dirkekt uppenbart för alla medlemmar som mods?
Det finns ju ffs flera sätt man kan använda sig av att bevisa än enbart länka till icke länkbara inlägg.
Citat:
Den som jämt gav sig på mej verkar ha lugnat ner sig så gissar att h*n läst här i tråden men är väldigt tacksam när du väl går igenom ärendet.
Jupp han är bra R.R. Ett vettigt tillskott för modskåren.
Citat:
Finns säkert mods som jävlas med enskilda användare, det vet varken du eller jag helt säkert om.
Nu gör du bort dig helt och hållet igen.
Du sitter och uttalar dig om saker du inte vet ett skit om..
Du vet inte ett skit om hur moderator jobben sköts här på FB, du vet inte heller ett skit om hur upplägget är för att få ett bra moderingar av forumet heller. Du vet som sagt inte ett skit om hur det går till bakom kulisserna här på FB. Du vet heller inte ett skit om huruvida det kommer fram att enskild mods jävlas med enskild medlem eller inte.
Därför kan du inte sitta och säga, med denna självklarhet (som din formulering är), och tala om för andra vad de vet eller inte vet.
Citat:
Jaså? Jaja, då fick man ju förklaringen till ditt stöd till modsen.
Stöd? Aja så kankse man kan kalla det för..
Kallar du det för stöd när man VET hur det går till bakom kulisserna och man säger till dig att du inte vet ett skit hur det går till bakom kulisserna, upprepat och ändå fortsätter du att hoppa på om att jag "smöra för modsen" och att jag inte skulle "tro" på det jag själv skriver etc.. I stället för att stanna till och tänka efter....