2008-12-21, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Tanken har uppenbarligen inte slagit dig att tråden med all rätta låstes.
Och innan standardgnället om moderatorer som håller varandra om ryggen dyker upp igen så vill jag bara påpeka att jag inte har den blekaste aning om vilken tråd det rör sig. Min fråga var bara just en fråga om du någonsin övervägt att en moderator utfört en korrekt åtgärd även om du inte tyckte om den.

Om vi nu ska ta tråden som handlade om gibson(världens högsta hund enligt guinness - en bluff enligt mej) som låstes så ligger det till så att den hade fått fortlöpa hela 62 sidor innan den låstes... pga felplacering(!)

hallå skulle inte det isåfall ha gjorts direkt? orsaken måste ha varit något helt annat så det luktade en konspiration - där har du åxå anledningen till att jag startade tråden "flashback faller efter för påtryckningar från guinness" till råga på allt stängdes DEN ÅXÅ. då luktade det ännu mer konspiration...
Citera
2008-12-22, 00:28
Medlem
Ful Fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xismxist
Om vi nu ska ta tråden som handlade om gibson(världens högsta hund enligt guinness - en bluff enligt mej) som låstes så ligger det till så att den hade fått fortlöpa hela 62 sidor innan den låstes... pga felplacering(!)

hallå skulle inte det isåfall ha gjorts direkt? orsaken måste ha varit något helt annat så det luktade en konspiration - där har du åxå anledningen till att jag startade tråden "flashback faller efter för påtryckningar från guinness" till råga på allt stängdes DEN ÅXÅ. då luktade det ännu mer konspiration...

Jag tror att jag kan svara för flashback då jag säger att tråden inte stängdes ner pga påtryckningar från guinnes. Skickade du ens pm till moderator om att du ville få den upplåst och flyttad?
Citera
2008-12-22, 00:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ful Fisk
Jag tror att jag kan svara för flashback då jag säger att tråden inte stängdes ner pga påtryckningar från guinnes. Skickade du ens pm till moderator om att du ville få den upplåst och flyttad?

Om du anser det så... imo kan det inte ha gått till på något annat sätt.
Japp! direkt ögonblickligen när jag upptäckte det, vilket är mer än 2 dygn sedan nu men han hante svarat/VILL INTE svara (och ja, han har varit inloggad sedan dess)
Citera
2008-12-22, 04:47
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:

Nu är i alla fall din tråd där du tar upp problemet öppen igen. Om moderatorn inte vill svara kanske någon av administratörerna kan svara istället.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=809491

Att din tråd skulle ha låsts efter påtryckningar av Guinness är bortom all vederhäftig diskussion och om du vill bli tagen på allvar och inte avfärdad som en förvirrad galning så bör du nog inte använda den typen av argumentation.
Citera
2008-12-22, 05:03
Medlem
För bannad?

Är det i denna tråden "undersåtarna" får komma till tals?
Och det utan risk, menar jag? Ja, jag bara frågar jag?!
Citera
2008-12-22, 08:00
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tort
Är det i denna tråden "undersåtarna" får komma till tals?
Och det utan risk, menar jag? Ja, jag bara frågar jag?!
Forumets regler gäller även här. Gäller ditt inlägg just något som faller under moderatorer vs användare så är den här tråden väl ett utmärkt ställe att lägga ditt inlägg i.
Citera
2008-12-22, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av admin
*text*

Det är helt otroligt att ni ens hittar frivilliga moderatorer till detta forum så det finns enligt mig inget att klaga på. 95% av all forum har fittigare regler. Ska jag klaga på någonting så vore det att jag tycker att moderatorerna utnyttjar sin ställning för mycket i enskilda diskussioner. Det har hänt som jag har sett men det har alltid slutat med att moderatorn har gett up sin makt så, nej, det finns nog fan inget at klaga på.
Citera
2008-12-22, 08:15
Medlem
miklons avatar
Citat:
Om du anser det så... imo kan det inte ha gått till på något annat sätt.
Japp! direkt ögonblickligen när jag upptäckte det, vilket är mer än 2 dygn sedan nu men han hante svarat/VILL INTE svara (och ja, han har varit inloggad sedan dess)

Han svarade i din förbättringstråd:

https://www.flashback.org/showpost.php?p=14229866&postcount=55
Citera
2008-12-22, 10:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av miklon
Han svarade i din förbättringstråd:

https://www.flashback.org/showpost.php?p=14229866&postcount=55

och han gjorde fel som stängde den - period
Citera
2008-12-22, 10:40
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Du tycker att det var fel. Det är din personliga åsikt. Så länge du inte inser att de flesta är eniga om att du tycker fel så kommer du bara att stånga pannan blodig.
Citera
2008-12-22, 10:48
Medlem
El Zorros avatar
Citat:

Ta ditt tjafs om den trådlåsningen i din tråd på just det ämnet. Jag vill inte se mer gnäll och liknande om det i andra trådar nu. Ok!

/Mod
Citera
2008-12-25, 12:12
Medlem
Fenrisulv!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.E.R.D
Inte ens på semestern kan du slappna av från trollandet

Ursäkta att jag är så sen med att besvara ditt inlägg, har haft mycket att göra. Bara två korta svar, tyvärr en hel del off topic.

1. Jag är inte på semester, jag är fastboende i Turkiet.
2. Vad menar du med att jag "trollar"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in