Citat:
Ursprungligen postat av dragonflies
Kan ju bli lite svårt då största delen av dom redan är borttagna pga OT.
Och där är det ju bara ni som kan gå in och kolla raderade inlägg men ska jag tolka det så att det är bara om man trakasserar en mod som det blir åtgärder? Jamen då stämmer ju tesen att mods leker Hitler
Nu har ju jag redan sagt PM vägen till dig att jag ska kolla upp saken ordentligt så jag ser inte riktigt varifrån din slutsats kommer? Det är inte sagt att vi nödvändigtvis ska behöva ägna tid åt att gå igenom inlägg för att kontrollera sånt här särskilt när det inte ens finns så mycket kött på benen från början, andra kanske inte har lika gott om tid eller ork.
Citat:
Ursprungligen postat av dragonflies
Så jag har inte rätt att ha en uppfattning på fb?
Jag har aldrig sagt att mina ord är en absolut sanning eller hur?
Nej, du tror inte att jag kommer komma bakom kulisserna, men det är ju bara din åsikt som sagt.
Själv tror jag inte det heller, jag är för ärlig, uppriktig och gör det arbete mitt arbete kräver av mig och det verkar inte vara det man går på när man tillsätter nordkoreamods här.
Tror inte heller det hjälper att smöra för modsen för att lura till sej en plats som mod
Hehe Empress har ju redan varit modd själv
Får jag fråga bara, vad tror du att vi gör då? Sitter och jävlas med användarna bäst vi kan hela dagarna eller? Vi följer också de regler som finns, alltså gör det jobb som krävs av oss och jag kan ju säga som så att börjar man göra lite vadsomhelst man själv har lust med blir man inte långvarig... Problemet som jag ser det vid de här eviga diskussionerna där folk är missnöjda på ett eller annat sätt är att de i många fall inte har förstått reglerna/riktlinjerna ordentligt, eller inte ens bemödat sig med att läsa dem. Ett vanligt exempel är när användare inte följer de riktlinjer som finns när man har klagomål på en modåtgärd utan startar tråd direkt här för att gnälla och sen får den kastad, då heter det att moderatorn som gjorde det är ett svin/diktator/idiot (insert whatever).
Det är ju inte speciellt ovanligt att de som ser till att reglerna följs är de som får skiten också men en del borde nog tänka efter hur de själv har handlat innan de börjar klaga.