Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Det kan hända att han var seriös men då misslyckades han att överföra det till sin trådstart.
På flashback kan man diskutera det mesta men vi ställer också krav på hur diskussionerna ska föras.
Är man som användare osäker på ifall en trådstart är bra nog så är det helt ok att kontakta oss innan man postar, då kan man få feedback och tips på hur man kan göra tråden bättre eller ifall moderatorn tror att tråden passar bättre in i en annan forumdel.
Det är lugnt, jag har hört betydligt värre och då oftast av andra moderatorer när vi diskuterar i outlaw.

När du kommer in blir diskussionen mycket lugnare och bättre. Skulle uppskatta om vissa andra Moderatorer höll sig undan (ta inte bort inlägget nu, snälla).
Hur som helst, jag tycker att han var seriös. De som hann skriva i tråden tyckte att han var seriös.
Ni moderatorer är så ojämna, den ena friar och den andra fäller. Det känns nästan lite slumpmässigt. Ibland avstår man vissa forum för att man vet att där finns det en bitter jävel som tycker det är skitkul att kasta/låsa trådar.
Ni har krav på att vi håller en schysst nivå, då skulle vi gärna vilja att ni om inte en bra nivå så i alla fall en jämn nivå.
Du kanske inser att problemet existerar, det var någon moderator som höll med mig om detta tidigare. Vet inte riktigt om det var du.