2010-02-20, 13:47
Medlem
Krehs avatar
Måhända.

Jag menade generellt; att personer med dåliga kunskaper i språk behandlas sämre än de med bra kunskaper.
Citera
2010-02-20, 14:00
Medlem
731s avatar
Jo, ibland är väl moderatorerna på FB lite väl mycket Hitler...

Citat:
Ursprungligen postat av ljung_
Kan hålla med delvis faktisk, tycker mer o mer censurerars här på FB desto äldre forumet blir. Trode hela grundidén var att alla åsikter var tillåtna som det var från starten.

Får hoppas det blir bättre och "reglerna" luckras upp nu när det är flyttat.

Jag är inte imot regler mot spammare eller när medlemmar försöker tjäna pengar på inlägg etc, men det känns som att mods'en nuförtiden ger efter för några RP's från arga användare och låser/tarbort inlägg & trådar bara för att de inte orkar argumentera för yttrandefriheten.

this
Senast redigerad av 731 2010-02-20 kl. 14:02.
Citera
2010-02-20, 14:13
Medlem
Finitos avatar
Inte nog med att folk är ledsna och kallar moderatorer Hitler's. De gör väl sitt jobb, det mest patetiska är folk som inte är moderatorer och försöker imponera på folk som redan är moderatorer genom att visa att man kan hela flashbacks regelverk i huvudet. Precis som att dra ut hela jävla regelverket ur röven. Nice va?
Citera
2010-02-20, 14:14
Medlem
volvers avatar
Asså shit läs reglerna och sen kanske du fattar varför dom stänger trådar.. Varför ska 2 personer sitta och snacka off topic i någon jävla tråd när dom lika gärna kan skicka pm till varran för då ligger iaf inte tråden som "senast skriven i" hela tiden..
Citera
2010-02-20, 14:28
Medlem
Jag tycker att på vissa trådar kan man uttrycka sig "väldigt" fritt.
Sen finns det trådar som stängs ner alldeles för tidigt ibland
Verkar vara lite godtyckligt beroende på mod:s egna intressen och åsikter!
Citera
2010-02-20, 19:36
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annatar
Vad fan är problemet med vissa moderatorer som ska sitta och radera inlägg och stänga trådar fast folk vill fortsätta diskutera? Får dom en kick av att utöva sin lilla makt här eftersom dom irl har noll?
De har ett uppdrag från Admin att hålla forumet rent från trams och nonsensinlägg så att vi seriösa debattörer har en bra och ren arena fritt från skräpinlägg att skriva på. Jag tycker moderatorerna gör ett bra jobb.
Citera
2010-02-20, 20:25
Medlem
Hade nästan förväntat mig att den här tråden skulle bli låst. Länge leve yttrandefriheten! Dom flesta moderatorer gör säkert ett bra jobb även om man inte alltid är helt nöjd. Jag vill inte sitta och hänga ut någon enskild moderator. Nu lägger jag detta bakom mig. Peace!!
Citera
2010-02-20, 20:44
Bannlyst
Vad är det här för larv? Moderatorerna har alla blivit valda att utföra ett jobb här på forumet. De posts och trådar som inte följer FAQ och regler skall självfallet modifieras/raderas/tas bort - det är ju för helvete deras plikt som mods! För att hålla forumet i schack och göra det till ett sakligt, intressant och kompetent forum krävs det att modsen tar sitt "jobb" seriöst.

Hur skulle det se ut om alla trådar och inlägg accepterades?
Citera
2010-02-20, 21:30
Bannlyst
Håller med.. Finns en del trådar som blir slängda för ingenting och de borde ändra reglerna Kom ihåg tråden med IKEA-chatt raidandet, klockren var den tråden
Citera
2010-02-20, 22:15
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annatar
Vad fan är problemet med vissa moderatorer som ska sitta och radera inlägg och stänga trådar fast folk vill fortsätta diskutera? Får dom en kick av att utöva sin lilla makt här eftersom dom irl har noll?

Ja det är ju så synd om dig att du fick ditt "konstrande" skickad till papperskorgen, med orden "motivera nästa gång".
Citera
2010-02-20, 22:39
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubunto
Håller med.. Finns en del trådar som blir slängda för ingenting och de borde ändra reglerna Kom ihåg tråden med IKEA-chatt raidandet, klockren var den tråden

Slängdes verkligen den tråden? Den låstes väl bara.
Citera
2010-02-21, 00:36
Medlem
lil richs avatar
Oroväckande att de dödar negrer judar zigenare osv...Men de gör väl bara vad de anser är bäst för flashback. De kanske vill ha ett rent flashback utan massa slödder som håller på och spelar allan.

Jag tror i varje fall att majoriteten av flashback uppskattar vad moderatorer gör på sidan . Däremot kan ni ju försöka sluta med att trådar mystiskt försvinner allt för ofta. Tack för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in