Citat:
Ursprungligen postat av Eeriik
Så alla Mods kan hämta sina alts? Tror du jag går på den lätta. Jag tycker vi får ut en massa av den här diskussionen. Fått en del PM (inte bara till det här kontot) om att många andra gillar den "kamp" jag för, men inte själva vågat ställa upp här.
Du, om man inte törs skriva ner sina åsikter i en tråd som denna är nog Flashback inte rätt ställe. Jag kan glädja dig med att även jag har fått inlägg raderade (korrekt) i den här tråden och då var jag ändå moderator i över två år och klev av för några veckor sedan... Vidare kan jag garantera att Outlaw inte är ett ställe där modsen sitter i ring och sjunger "We shall overcome" utan de tuffaste diskussionerna jag haft sedan jag blev medlem är just med andra mods om exempelvis regler, tolkningar osv.
Så, om man har något att säga i den här diskussionen ska man göra det i den här tråden. Att hänvisa till att "man har fått massa PM från rädda krakar" är liksom ingen bra väg till framgång utan det visar bara att man inte har mer att komma med. Det spelar liksom ingen roll om man blir väldigt osams med en, eller t.o.m. ett par mods, eftersom samtliga varningar/bannlysningar föregås av en omröstning i Outlaw och där är det är rent ut sagt pinsamt att försvara sin röst om man samtidigt strider mot regelverket och det påpekas (för det gör man).