Citat:
Ursprungligen postat av admin4
Flshback har ingen app. Om du använder en app för att skriva här så är det ingenting som vi står bakom på något sätt, och således inte heller kan ta ansvar för. Det är i så fall någonting som gjorts av någon annan.
admin4
Ok, tack en än en gång för ett snabbt svar. Vet inte riktigt hur jag ska tolka ditt svar. Det kan mycket väl vara så att jag inte förstått att flashback inte har någonting med appen att göra.
Hursomhaver så finns det en FB-app som jag använder flitigt och jag har nu fått klart för mej att det åligger mej som enskild användare att förhålla mej till regler etc på ett sätt som är mer självklart om man loggar in via hemsidan.
Jag får väl försöka mej på lite forskning kring appen med anledning av att det inte förefaller vara glasklart för mej vad som är skillnaden i ansvarsfrågan mellan app-användare och andra, jag har hela tiden levt i tron att FB-appen är skapad och existerar i samråd med FB.
Jag begär inte att du ska hjälpa mej att förstå, men om du vill så får du gärna förklara. Om inte så tackar jag för denna gång.