2012-10-10, 20:05
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenGurka
Så fb vill helst inte att öppet kritisera en mod?
Aja förstår tanken hos er.
Nej, du förstår uppenbarligen inte särskilt mycket, men det behövs egentligen inte heller så länge du håller dig till de regler och riktlinjer som finns.
Citera
2012-10-10, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Nej, du förstår uppenbarligen inte särskilt mycket, men det behövs egentligen inte heller så länge du håller dig till de regler och riktlinjer som finns.

Men du varnade mig just för att jag kritiserade en mod innan jag kontakade denne? Ja jag förstår inte så förklara tack!
Citera
2012-10-10, 20:11
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinden
Snabbfråga, jag har inte någon praktisk möjlighet att läsa allt så det är ev postat tidigare men jag chansar:

hur många aktiva mods finns det ungefär?
Citat från länken: FLASHBACK FORUM HAR 119 MODERATORER

https://www.flashback.org/moderatorer
Citera
2012-10-10, 20:16
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Citat från länken: FLASHBACK FORUM HAR 119 MODERATORER

https://www.flashback.org/moderatorer

Jamen tackar. Nu hittade jag länken nere i högra hörnet också, där hade jag aldrig tänkt på att titta.
Citera
2012-10-10, 20:25
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Men du varnade mig just för att jag kritiserade en mod innan jag kontakade denne? Ja jag förstår inte så förklara tack!
Har du synpunkter på eller frågor kring en enskild moderatorsåtgärd så ska det alltid och undantagslöst först tas med moderatorn i fråga för att reda ut eventuella missförstånd. När detta inte leder någonvart så är nästa steg att kontakta admins. Först när detta inte heller ger ett tillfredsställande svar så är det okej att starta en tråd om det inträffade, alternativt ta det i en befintlig tråd.

Följer man inte dessa steg så får man en varning för 0.06 då det inte leder till något konstruktivt att starta en klagotråd där bara en sida lägger fram sin syn på det inträffade, och där det dessutom ofta kan redas ut med ett par PM.
Citera
2012-10-11, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Har du synpunkter på eller frågor kring en enskild moderatorsåtgärd så ska det alltid och undantagslöst först tas med moderatorn i fråga för att reda ut eventuella missförstånd. När detta inte leder någonvart så är nästa steg att kontakta admins. Först när detta inte heller ger ett tillfredsställande svar så är det okej att starta en tråd om det inträffade, alternativt ta det i en befintlig tråd.

Följer man inte dessa steg så får man en varning för 0.06 då det inte leder till något konstruktivt att starta en klagotråd där bara en sida lägger fram sin syn på det inträffade, och där det dessutom ofta kan redas ut med ett par PM.

Ok du har rätt nog eftersom du är en hund som letar fel, söker man fel så hittar man bara fel. Du var den som stängde av mig i 6 månader för stt varna mig för skit saker. Det du inte har försyått att det dagligen begås regelbrott i er termer men att NI glömmer bort att vi gör er tiill FB.

Ja efter d här har jag ban som förväntar men lev lite till användarna åg. Var mer delaktig i trådar än att leta fel för att varna.
Citera
2012-10-11, 00:53
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ok du har rätt nog eftersom du är en hund som letar fel, söker man fel så hittar man bara fel. Du var den som stängde av mig i 6 månader för stt varna mig för skit saker. Det du inte har försyått att det dagligen begås regelbrott i er termer men att NI glömmer bort att vi gör er tiill FB.

Ja efter d här har jag ban som förväntar men lev lite till användarna åg. Var mer delaktig i trådar än att leta fel för att varna.

Som skrivits ett antal gånger är det aldrig en moderator som stänger av. Det är hela moderatorkollektivet som säger sitt. Någon måste utlysa avstängningen men vem denne är är bara en formalitet.
Citera
2012-10-11, 08:34
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:

Vad du verkar glömma är att vi kan se vem som gett dig varningar, för vilka inlägg du fått dem samt vem som står som utlysande moderator vid avstängning. Inte en enda utav dina avstängningar har utlysts utav mig, och endast en varning utav de fyra som låg till grund för din senaste avstängning hade delats ut utav mig.

Men du har i det här fallet helt rätt - kollar jag efter fel i ditt påstående så hittar jag ju uppenbarligen det.
Citera
2012-10-15, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Att diskutera vilken film som är sämst i en tråd som handlar om vilken som är bäst är OT.

admin5

Säg det till soulreaper också.

Citat:
Ursprungligen postat av KiaW
Det vore kanske lämpligt att hålla dig till sanningen. Du talade om att du inte sett den filmen (som då var den som en användare ansåg var dålig) och började ta upp filmer du gillar...

Nej, jag tror faktiskt mer på dina tidigare, av dig själv väldokumenterade, versioner som stämmer med det som är raderat.

Du har fått förklaring av de inblandade moderatorerna utan att du förstod, du har fått förklaring med råge efter det utan att du förtstått. Nu är det upp till dig att släppa detta och gå vidare.

Och du har fortfarande inte grävt fram inlägget där jag skriver att jag inte sett den filmen, ser jag. Det kanske beror på att det inte finns något sånt inlägg. Dessutom säger du ju emot dig själv; om jag inte sett den filmen, hur kan jag då veta vilka filmer jag anser vara bättre än just Eyes wide shut?
Citera
2012-10-20, 18:09
Bannlyst
Det är dålig stil att man fortfarande inte fått nåt svar på senaste inlägget.
Citera
2012-10-20, 18:16
Medlem
KiaWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Placido-Domingo
Det är dålig stil att man fortfarande inte fått nåt svar på senaste inlägget.
Du har fått svar, att du ändrar det svarets betydelse till något annat (mitt "började prata om filmer du gillar" förvandlade du till "Filmer du gillar bättre") kan varken jag eller någon annan hjälpa.
Svar på din ursprungliga fråga har du fått, du kommer inte att få fler svar.
Citera
2012-10-20, 18:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KiaW
Du har fått svar, att du ändrar det svarets betydelse till något annat (mitt "började prata om filmer du gillar" förvandlade du till "Filmer du gillar bättre") kan varken jag eller någon annan hjälpa.
Svar på din ursprungliga fråga har du fått, du kommer inte att få fler svar.

Lägg ner. Jag har som sagt inte ändrat innebörden på min historia utan det är du som håller på och vrider och vänder på allting för att få tyst på mig. Men nu vet jag att du bara är ett troll och att det inte går att diskutera med dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in