2012-10-22, 16:48
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Får man klaga på en Moderator i denna tråd?
Om det är av allmänintresse. Annars bör du i första hand lösa det med den berörda moderatorn via PM.

admin4
Citera
2012-10-23, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RancorFeeder
"I know you are, but what am I?"-nivå, underbart. Fortsätt så, så lär du säkerligen bli tagen på allvar så småningom.

Moderatorerna har gett dig svar nu, gång på gång, men ändå så beter du dig som en lipsill. Ta inte allt på internet på sånt blodigt allvar, gå vidare, som sagt. Helt galet att det går flera månader, men ändå så gnager det på dig fortfarande. Kanske är dags att hitta en annan sida, om denna är för "hård" och "elak"?

"Det bästa är att jag kan säga samma sak om dig" - exakt den frasen har du själv använt i en diskussion en gång tidigare i år. Jag har god lust att skriva ett långt inlägg om hur du beter dig och berätta hur svårt det är för mig och säkerligen många andra att dig på allvar, men då skulle det inlägget sannolikt plockas bort tämligen snabbt så det tänker jag inte göra.

Jag har begärt en förklaring till varför .ZoeJane. säger en sak medan soulreaper säger motsatsen. Alla säger hela tiden att jag fått ett svar på den frågan men det måste jag uppenbarligen ha missat varje gång svaret getts. Så du får gärna upplysa mig om varför moderatorerna på filmdelen av forumet säger olika saker.
Citera
2012-11-09, 18:13
Bannlyst
Blir ni rättvis behandlade av moderator?

Precis som rubriken lyder... Har det hänt att ni fått varning utdelat utan att ha gjort något fel i så fall undrar jag hur ni upplever det och vad skulle ni vilja att man gör åt det?
Citera
2012-11-09, 18:17
Bannlyst
Tro't eller ej, det finns ett liv utanför Flashback.
Citera
2012-11-09, 18:23
Medlem
micaeles avatar
Nej. Problemet är nog inte moderatorer, snarare användare som saknar uppnådd IQ-nivå fiskmås och varken kan bete sig som folk eller ta till sig kritik och gå vidare. Jag tycker synd om er.
Citera
2012-11-09, 18:31
Medlem
humdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av villonex
Precis som rubriken lyder... Har det hänt att ni fått varning utdelat utan att ha gjort något fel i så fall undrar jag hur ni upplever det och vad skulle ni vilja att man gör åt det?

Utan att ha gjort något fel är och andra sidan en delvis subjektiv bedömning utifrån de regler sidan satt upp.
Eftersom att de flesta trådar i vissa ämnen spårar ur behövs systemet annars skulle det inte gå att använda forumet.
Jag har själv blivit avstängd för att brutit mot 1.06
I princip var det rätt sett till hur reglerna står skrivna, själv tyckte jag det var övernitiskt med tanke på det svåra trollande som individen höll på med.
Jag har aldrig fått en varning som är helt tagen ur tom luft.
Flashback hade varit ett bättre forum om det fanns möjlighet att faktiskt hålla en 18-års åldersgräns.
Citera
2012-11-09, 18:33
Medlem
santamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Nej. Problemet är nog inte moderatorer, snarare användare som saknar uppnådd IQ-nivå fiskmås och varken kan bete sig som folk eller ta till sig kritik och gå vidare. Jag tycker synd om er.
Er?

Landa lite din pajas och inse ingen är perfekt.
Citera
2012-11-09, 18:36
Medlem
endymions avatar
Citat:

Skulle säga att detta stämmer, visst finns det kanske några få undantag.

Dom varningar jag fått skulle jag säga är legitima. Var en jag kände mig lite tveksam med men då pma jag bara den moderatorn och fråga hur han tänkte.
Citera
2012-11-09, 18:44
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santaman
Er?

Landa lite din pajas och inse ingen är perfekt.
Ja, er. Jag syftar givetvis på den stora massan som har svårt att föra sig på ett internetforum och gråter högljutt så fort något går emot trots att det i 99 fall av 100 beror på deras eget beteende.

Självklart är ingen perfekt, men vad ville du ha sagt med det? Moderatorer gör fel, inget konstigt i det. Alla är människor.
Citera
2012-11-09, 18:50
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nekro.
Gjorde en fråga om någon ville byta lite guld i wow tråden och blev därmed bannad i 2 veckor, lite löjlig ban tycker jag.
Hade gott och väl räckt med en varning, det är fan spel pengar vi snackar om liksom.
Så det ska börja definieras undantag från 1.01 beroende på vad för typ utav valuta eller varor man försöker köpa / sälja / byta?
Varför du fick ban istället för varning har du givetvis redan frågat moderatorn eller admin om, får man anta. Men du förstår väl hur galet det låter att börja bända på saker och ting, istället för att köra en rak linje som de flesta borde förstå?
Citera
2012-11-09, 18:54
Medlem
santamans avatar
Citat:
Ja, er. Jag syftar givetvis på den stora massan som har svårt att föra sig på ett internetforum och gråter högljutt så fort något går emot trots att det i 99 fall av 100 beror på deras eget beteende.

Lustigt ordval att beteckna din grupp som Er, ganska stört faktiskt sammantaget med resten.
Citat:
Citat:
Självklart är ingen perfekt, men vad ville du ha sagt med det? Moderatorer gör fel, inget konstigt i det. Alla är människor.
Citera
2012-11-09, 18:59
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santaman
Lustigt ordval att beteckna din grupp som Er, ganska stört faktiskt sammantaget med resten.
Precisera, tack. Hur platsar jag in i beskriven grupp, när du uppenbarligen tog illa vid dig av att dras över en kam?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in