Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Jo, det kan du absolut göra, fast hur formulerade du frågan? Frågade du också vad moderatorn egentligen menade med det du anser vara förolämpande? Upplever du dig ha blivit bemött på ett icke-konstruktivt och överdrivet arrogant sätt som helt saknar grund, och du inte får något bra svar via PM från moderatorn i fråga, så kan du PM:a admin, admin4 eller admin5 och be dem titta på saken, förslagsvis genom att vidarebefordra PM-konversationen mellan dig och den moderator det gäller.
Frågan lydde:
Citat:
Jag såg att du slängt ett par av mina trådar som jag startat i ***.
*tråd 1*
*tråd 2*
Vart rekommenderar du att jag startar dessa trådar istället?
Hälsningar
/Negerbarn
Till svar får jag en koncis beskrivning om varför mina trådar är värdelösa i den forumdelen. Detta kan jag absolut ta, då det ändå var sakligt, och jag förväntar mig absolut inte att moderatorer ska sockersöta sina svar. Sen tillkommer
Citat:
Vart du ska placera dem får du själv ta reda på, behöver du hålla någon i handen för att posta så är FB fel forum för dig.
Lite mer raljerande om varför mina trådar inte platsar och sen får jag till slut tips om Laidback.
Så förvisso, så var det ju absolut konstruktivt bitvis, så jag vet inte om jdet bara är jag som är känslig idag och tar illa upp av såna kommentarer.
I alla fall, lite ställd av den hårda tonen svarar jag "Vaknade du på fel sida idag? Laidback får det bli, tack,i guess."
Får som svar:
"Jag kan ignorera dig om mina svar inte duger".
Är det mig det är fel på som tar åt mig, eller är denna ton normal vid moderatorskontakt? Eller gör jag mig rent utav förtjänt av den tonen genom mitt agerande?