Citat:
Ursprungligen postat av Zom
Ja, och jag såg det inlägget innan du redigerade det. Man modererar på sin fria tid, vilket innebär att man inte måste besvara PM så fort de rullar till inkorgen.
Vad jag kan se så handlar det inte bara om något enstaka inlägg som går OT, utan snarare mest chattande över flera inlägg med en annan medlem huruvida någon kan kalla sig filmfantast eller ej, kombinerat med ett klockrent "hur gammal är du?". Detta var i november förra året.
Personligen hade jag delat ut en varning för samma sak, men jag är inte moderator i det berörda underforumet.
Precis, men det hör ju till god ton att besvara PM när man har tid och .ZoeJane. har ju uppenbarligen tid att vara aktiv här på forumet då och då.
Ja, just de inläggen förstår jag att jag blev varnad för. Hade varningen enbart gällt de inläggen så hade jag inte gnällt, men varningen gällde också ett inlägg där jag räknade upp filmer jag anser vara bra i den vevan och .ZoeJane. gav mig en rejäl utskällning just för det inlägget och påstod att man absolut inte under några som helst omständigheter får gå in på filmer man gillar i tråden "Den sämsta filmen ni sett" - och ändå får andra göra
exakt det i just den tråden utan att få varningar. Det är just detta jag vill få en förklaring till - varför andra får kalla filmer för "mästerverk" i en tråd som heter
Den sämsta filmen ni sett när jag inte får göra det. Vad har .ZoeJane. för rättighet att särbehandla folk på det sättet?
Som sagt: Hade varningen bara gällt för de inlägg du nämner så hade jag godtagit varningen och jag att jag fick en varning för just
de inläggen går jag inte och surar över. Däremot är jag ganska förbannad över att jag fick en varning och en rejär utskällning för något som inte bryter mot reglerna - och det inlägget nämnde du minsann inte.