2012-11-09, 21:23
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Skärp er nu, det här är ju löjligt...

// Mod
Citera
2012-11-14, 18:08
Medlem
KUSEs avatar
För oss som är lite dåliga på att hitta saker genom sökmotorer. Kan någon hänvisa mig till hur många varningar som leder till avstängning?

Det vore ju inte så kul att bli avstängd minsann, så man börjar ju undra med alla dessa varningar man samlar på sig, huruvida man kanske borde skärpa till sig eller om det är fritt fram att posta korkade inlägg ett tag till.
Citera
2012-11-14, 18:11
Medlem
KUSEs avatar
Nvm jag hittade: https://www.flashback.org/t1203112
Citera
2012-11-29, 23:33
Bannlyst
Det får fan vara nog nu! T-80U, vem var blondinen som tillsatte den åsnan?

T-80U varnar alla som inte håller med T-80U. T-80U varnar alla som skriver nåt som inte T-80U tycker. T-80U är en fullblodspsykopat som kostat mej två helt sjuka varningar och en i gränslandet mellan okej och inte.

Och nu till det stora problemet, jag har försökt haft en dialog med psykopaten T-80U men det han skriver tillbaka passar inte i skrift. T-80U försöker inte ens dölja att varningarna kommit pga att de inte passar hans åsikt. Och en sån psykopat lät ni slippa genom nätet för att bli moderator? Uppenbarligen..

Jag vände mig sen till Admin för en månad sen med utförlig info om vad T-80U sysslar med men Admin behagade inte ens svara tillbaka. Så jag skickade till Admin 4 som inte heller behagar höra av sig. Och nu senast mejlade jag Admin 5 som inte heller hör av sig. Är det då märkligt att psykopater som T-80U kan fortsätta sabotera forumet? Herregud, det krävs både en och två uppryckningar snarast! Undrar just hur många T-80U fått avstängda pga att de inte haft samma åsikt om en fråga som T-80U. Det lär ju vara en hel del när en sån psykopat får leka fritt utan att någon av admins bryr sig.

Tragiskt! Men det är väl det klassiska - en liten tönt med liten pille, leker gud när han får chansen på de storas forum. Nåt allvarligt fel är det på T-80U i alla fall, det är tydligt som dagen!
Citera
2012-11-30, 09:31
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McIlroy

T-80U varnar alla som inte håller med T-80U. T-80U varnar alla som skriver nåt som inte T-80U tycker. T-80U är en fullblodspsykopat som kostat mej två helt sjuka varningar och en i gränslandet mellan okej och inte.

Och nu till det stora problemet, jag har försökt haft en dialog med psykopaten T-80U men det han skriver tillbaka passar inte i skrift. T-80U försöker inte ens dölja att varningarna kommit pga att de inte passar hans åsikt. Och en sån psykopat lät ni slippa genom nätet för att bli moderator? Uppenbarligen..

Jag vände mig sen till Admin för en månad sen med utförlig info om vad T-80U sysslar med men Admin behagade inte ens svara tillbaka. Så jag skickade till Admin 4 som inte heller behagar höra av sig. Och nu senast mejlade jag Admin 5 som inte heller hör av sig. Är det då märkligt att psykopater som T-80U kan fortsätta sabotera forumet? Herregud, det krävs både en och två uppryckningar snarast! Undrar just hur många T-80U fått avstängda pga att de inte haft samma åsikt om en fråga som T-80U. Det lär ju vara en hel del när en sån psykopat får leka fritt utan att någon av admins bryr sig.

Tragiskt! Men det är väl det klassiska - en liten tönt med liten pille, leker gud när han får chansen på de storas forum. Nåt allvarligt fel är det på T-80U i alla fall, det är tydligt som dagen!

Nu ska vi ha mycket klart för oss att jag högaktningsfullt skiter i albaner, serber, kroater, turkar, greker och allt vad de heter, för mig får de gärna slå ihjäl varandra och bråka om vem som är bäst tills de blir blå i synen. MEN...

DETTA SKA INTE SKE I TRÅDAR SOM BLIR FULLA AV OT OCH TRAMS, OCH DET SKA INTE SKE PÅ DET SÄTT DU BEGAGNAR DIG AV. INLÄGG FULLA MED HAT, OKVÄDNINGSORD OCH RENA DUMHETER, ENDAST SKRIVET FÖR ATT UPPVIGLA TILL BRÅK OCH STÄLLA TILL BESVÄR FÖR OSS SOM MODERERAR HISTORIA.

När du således glider in i trådar skapade av, och begagnade av, uppenbara albaner och skriver sådana här texter: "Sjukt jävla folk, albanerna! Ni har sånt storvansinne men ändå bor ni inte kvar i ert mekka. Det finns som sagt inget illyriskt i albanerna. Däremot finns det en stor portion turk och den andra delen är zigenare. Svartmuskiga asiater som har svårt att klara sig på egen hand."

Eller sådana här texter: "Fanns inget Albanien i Skottland dessutom, förljugne alban! Det fanns något som hette Alba men det har exakt noll med ditt älskade smutsland att göra. Först så var Albanien en romersk fångkoloni som sedan kom att befolkas av Ottomanska turkar."

Så betyder det i rialiteten att du inte är ett dugg intresserad av att diskutera huruvida illyrer var högresta eller små människor. Det du är intresserad av är att skapa bråk och trams och merjobb för oss som modererar. Dessutom gör du andra användare av avsevärt högre kvalitet än du själv förbannade, och drar då på dem varningar som de hade kunnat vara utan. Det köper inte jag.

Vidare är dina sorgliga inlägg och PM, fulla av hat och mindervärdeskomplex ganska tröttsam läsning. Har du inget bättre att komma med än att jag är dum i huvudet för att jag inte låter dig hållas som någon forumets Christer Pettersson, så är jag överhuvudtaget inte intresserad av vad du har att säga.

Min varning står fast, och jag är fullt beredd att försvara den inför admin. Lev med det.
Citera
2012-11-30, 12:58
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:

Jag ser inga problem med dina varningar. Du tycks ha svårt att hålla dig till topic, helt enkelt.

admin4
Citera
2012-11-30, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av admin4
Jag ser inga problem med dina varningar. Du tycks ha svårt att hålla dig till topic, helt enkelt.

admin4
Ser du inga fel på de två tidigare varningarna från T-80U? Isåfall så har jag ju rätt angående ert ointresse att rådbråka moderatorerna.

T-80U har ju raderat de inläggen endast beroende på att han anser att jag sprider en lögn. Och det baserar han enkom på att han själv är moderat och om någon kritiserar Reinfeldt så får man på pälsen. Så någon OT fanns inte i de två inläggen T-80U raderade. Vill du fortfarande hävda det så gör du ju bort dig totalt. Släktforskning så nära i tid finns noga noterat, så att Reinfeldt är ättling till en zigenarhora från Baltikum och en neger som gillade äta människokött är ju faktiskt noga noterat och erkänt av Reinfeldt själv. Men på FB gäller tydligen inte yttrandefriheten om man väljer att angripa T-80U politiska värderingar. Eller?

Jag kan köpa den sista jag fick igår av T-80U men de andra två är ett skämt och en kränkning och lägger man till de mejl T-80U skickade till mig i samband med de två första varningarna så är det en gåta att T-80U fortfarande kan vara moderator.
Citera
2012-11-30, 16:11
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Ser du inga fel på de två tidigare varningarna från T-80U? Isåfall så har jag ju rätt angående ert ointresse att rådbråka moderatorerna.

T-80U har ju raderat de inläggen endast beroende på att han anser att jag sprider en lögn. Och det baserar han enkom på att han själv är moderat och om någon kritiserar Reinfeldt så får man på pälsen. Så någon OT fanns inte i de två inläggen T-80U raderade. Vill du fortfarande hävda det så gör du ju bort dig totalt. Släktforskning så nära i tid finns noga noterat, så att Reinfeldt är ättling till en zigenarhora från Baltikum och en neger som gillade äta människokött är ju faktiskt noga noterat och erkänt av Reinfeldt själv. Men på FB gäller tydligen inte yttrandefriheten om man väljer att angripa T-80U politiska värderingar. Eller?

Jag kan köpa den sista jag fick igår av T-80U men de andra två är ett skämt och en kränkning och lägger man till de mejl T-80U skickade till mig i samband med de två första varningarna så är det en gåta att T-80U fortfarande kan vara moderator.
Du har totalt sex varningar och de omfattar sju inlägg. Ditt problem tycks vara att du ständigt vill ta upp andras etnicitet i trådar som inte har ett dugg med det att göra. I synnerhet Fredrik Reinfeldt tycks ligga dig varmt om hjärtat. Dina varningar handlar dock inte om ifall du har rätt eller inte utan om att inläggen i en tråd skall ha med topic att göra. Det är inte svårare än så och så gott som alla användare klarar att hålla sig till regelverket.

Vilka åsikter du har spelar ingen roll, det är hur och var du framför dem som reglerna handlar om.

admin4
Citera
2012-11-30, 17:14
Moderator
T-80Us avatar
Citat:

Det är ju intressant att du väljer att snyfta om hur du har blivit kränkt, när 90% av dina egna inlägg går ut på att grovt kränka allt och alla omkring dig för allehanda meningslösheter, så som var de kommer ifrån, eller vilken hudfärg de har.
Citera
2012-11-30, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av admin4
Du har totalt sex varningar och de omfattar sju inlägg. Ditt problem tycks vara att du ständigt vill ta upp andras etnicitet i trådar som inte har ett dugg med det att göra. I synnerhet Fredrik Reinfeldt tycks ligga dig varmt om hjärtat. Dina varningar handlar dock inte om ifall du har rätt eller inte utan om att inläggen i en tråd skall ha med topic att göra. Det är inte svårare än så och så gott som alla användare klarar att hålla sig till regelverket.

Vilka åsikter du har spelar ingen roll, det är hur och var du framför dem som reglerna handlar om.

admin4

Hur många varningar krävs numer för en avstängning? Blev nyfiken. Hade för mig att det hände om man hade fler än 5 varningar på 6 månader, verkar som jag hade fel eller detta har ändrats?
Citera
2012-11-30, 19:08
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demiurg2
Hur många varningar krävs numer för en avstängning? Blev nyfiken. Hade för mig att det hände om man hade fler än 5 varningar på 6 månader, verkar som jag hade fel eller detta har ändrats?
Det beror lite på hur tätt inpå varandra du har fått dem. Tumregeln är någonstans mellan tre och sex stycken, och då bör man rätt lätt kunna dra slutsatsen att ingen slängs ut för att på nästan ett år få tre varningar.
Citera
2012-11-30, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Det beror lite på hur tätt inpå varandra du har fått dem. Tumregeln är någonstans mellan tre och sex stycken, och då bör man rätt lätt kunna dra slutsatsen att ingen slängs ut för att på nästan ett år få tre varningar.

Tackar!
Tänkte att det borde vara något sådant. Blev nyfiken av diskussionen ovan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in