Citat:
Ursprungligen postat av McIlroy
Det får fan vara nog nu! T-80U, vem var blondinen som tillsatte den åsnan?
T-80U varnar alla som inte håller med T-80U. T-80U varnar alla som skriver nåt som inte T-80U tycker. T-80U är en fullblodspsykopat som kostat mej två helt sjuka varningar och en i gränslandet mellan okej och inte.
Och nu till det stora problemet, jag har försökt haft en dialog med psykopaten T-80U men det han skriver tillbaka passar inte i skrift. T-80U försöker inte ens dölja att varningarna kommit pga att de inte passar hans åsikt. Och en sån psykopat lät ni slippa genom nätet för att bli moderator? Uppenbarligen..
Jag vände mig sen till Admin för en månad sen med utförlig info om vad T-80U sysslar med men Admin behagade inte ens svara tillbaka. Så jag skickade till Admin 4 som inte heller behagar höra av sig. Och nu senast mejlade jag Admin 5 som inte heller hör av sig. Är det då märkligt att psykopater som T-80U kan fortsätta sabotera forumet? Herregud, det krävs både en och två uppryckningar snarast! Undrar just hur många T-80U fått avstängda pga att de inte haft samma åsikt om en fråga som T-80U. Det lär ju vara en hel del när en sån psykopat får leka fritt utan att någon av admins bryr sig.
Tragiskt! Men det är väl det klassiska - en liten tönt med liten pille, leker gud när han får chansen på de storas forum. Nåt allvarligt fel är det på T-80U i alla fall, det är tydligt som dagen!
Nu ska vi ha mycket klart för oss att jag högaktningsfullt skiter i albaner, serber, kroater, turkar, greker och allt vad de heter, för mig får de gärna slå ihjäl varandra och bråka om vem som är bäst tills de blir blå i synen. MEN...
DETTA SKA INTE SKE I TRÅDAR SOM BLIR FULLA AV OT OCH TRAMS, OCH DET SKA INTE SKE PÅ DET SÄTT DU BEGAGNAR DIG AV. INLÄGG FULLA MED HAT, OKVÄDNINGSORD OCH RENA DUMHETER, ENDAST SKRIVET FÖR ATT UPPVIGLA TILL BRÅK OCH STÄLLA TILL BESVÄR FÖR OSS SOM MODERERAR HISTORIA.
När du således glider in i trådar skapade av, och begagnade av, uppenbara albaner och skriver sådana här texter:
"Sjukt jävla folk, albanerna! Ni har sånt storvansinne men ändå bor ni inte kvar i ert mekka. Det finns som sagt inget illyriskt i albanerna. Däremot finns det en stor portion turk och den andra delen är zigenare. Svartmuskiga asiater som har svårt att klara sig på egen hand."
Eller sådana här texter:
"Fanns inget Albanien i Skottland dessutom, förljugne alban! Det fanns något som hette Alba men det har exakt noll med ditt älskade smutsland att göra. Först så var Albanien en romersk fångkoloni som sedan kom att befolkas av Ottomanska turkar."
Så betyder det i rialiteten att du inte är ett dugg intresserad av att diskutera huruvida illyrer var högresta eller små människor. Det du är intresserad av är att skapa bråk och trams och merjobb för oss som modererar. Dessutom gör du andra användare av avsevärt högre kvalitet än du själv förbannade, och drar då på dem varningar som de hade kunnat vara utan. Det köper inte jag.
Vidare är dina sorgliga inlägg och PM, fulla av hat och mindervärdeskomplex ganska tröttsam läsning. Har du inget bättre att komma med än att jag är dum i huvudet för att jag inte låter dig hållas som någon forumets Christer Pettersson, så är jag överhuvudtaget inte intresserad av vad du har att säga.
Min varning står fast, och jag är fullt beredd att försvara den inför admin. Lev med det.