Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Om du vill undvika att få en varning finns det en poäng i att PM:a, oavsett hur rätt du anser dig ha är det ett regelbrott att diskutera moderators åtgärder i en tråd. Dessutom är det i 99.99% av alla fallen OT i sig självt. Om du sen anser att moderatorn har fel ändå eller vägrar ta till sig av det du skriver kan du som sagt alltid PM:a admin.
när hela tråden är trams, spam och OT skit då kan det ju aldrig bli OT att påpeka detta....
håller på att skriva till samtliga admins
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Vad är regelbrottet då? Frånsett att TS "är" under 18år, vilket straffar TS inte tråden.
Edit: När jag tänker på det kanske en sammanslagning av trådarna som startades i samma veva är det klokaste. "Röka cannabis som minderårig" eller liknande.
1 . åldersgräns
2 . spam
3 . trams
det är ju tydligen att det är samma person som gjort alla dom trådarna, om detta är pgav hackade användare elle rinte har inget med saken att göra, det är fortfarande trams och spam om inget annat
men ja hade det varit 1 tråd med ett ämna som inte startar på "jag är 13år" eller "jag är 15år" men däremot tex "bör en 15 åring röka" då är det ju en helt relevant tråd, men det är ju inte fallet här
fallet är att det idag har startats en MASSA trams/spam trådar, inte bara i cannabis sektionen men på hela forummet och alla är startat av typ 4-5 olika användarnamn men med garanti startat av 1 person, detta är så himla klockklart för alla (forutom mods) , men ändå får dom stanna och bjuda in till trams
man skulle ju nästan tro ni hade nån form av varnings-kvotens som ni skulle utfylla och därför låter trådarna bli så ni kan ge ut varningar