Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Bad du mig precis att vara ödmjuk? Varför ska jag vara ödmjuk när inte du är det?
Enkelt, du har mycket att vara ödmjuk över i dessa frågor...
Citat:
Jag frågade inte bara om vad folk önskade sig...jag bad om tips oxå, plus att det kan starta en diskussion om fenomenet med önskelistor när man är vuxen. Skulle vara kul att veta vad folk har för erfarenheter av det. Men tråden fick ju liksom inte ens en chans...så, moderatorerna kanske är dem som ska vara lite mer ödmjuk.
He, he, nej det är återigen du som har all anledning att vara ödmjuk. En tråd ska inte generera diskussioner
trots trådstarten som du tycks tro. Det är nog bara för dig att inse att du gjorde fel här, lära av misstagen, ta till dig den nya kunskapen du förhoppningsvis fått nu, och gå vidare.
Citat:
Nu har jag i alla fall sagt allt jag vill säga i detta ämne så jag tar bort prenumerationen på denna tråd nu...bara så att ni vet..
Visst, ha det bra.
Dock är ett viktigt skäl till att mods sitter här och besvarar frågor att betydligt fler än du ska kunna lära sig hur det funkar, så din eventuella närvaro är inte särskilt avgörande för tråden.