2010-03-14, 16:43
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uaind
http://en.wikipedia.org/wiki/Flashback_Media_Group

Så du försöker motbevisa den information som står på forumet med en hänvisning till wikipedia? Du är anledningen till att skolan borde införa ett ämne om att kritiskt granska information och källor samt lära sig värdera vilka källor som är mest trovärdiga.
Citera
2010-03-14, 16:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Fattar inte vad problemet är. Flashback har lite rå jargong, man är rak och lindar inte in saker i mildrade ord och bomull. Gillar man det så hänger man här, gör man inte det så hänger man inte här.

Jag tycker modsen rensar lagom mycket, och nej, jag säger inte det för att jag på något sätt skulle vilja slicka röv. Det som tas bort är ju trams och OT, vilket är ganska självklart att det raderas.

Vem är det som bestämmer att nånting är trams?
Bara för att en person (moderator) anser att tråden är trams så betyder det ju inte att alla andra håller med. Definitivt inte TS.

Och jo, din tunga är brunare än nånsin efter allt slick
Citera
2010-03-14, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DontCry
Bara för att en person (moderator) anser att tråden är trams så betyder det ju inte att alla andra håller med. Definitivt inte TS.

Kan du ge oss ett exempel på vad som inte är trams som har hamnat i papperskorgen? Kom igen nu, var inte blyg.
Citera
2010-03-14, 16:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Kan du ge oss ett exempel på vad som inte är trams som har hamnat i papperskorgen? Kom igen nu, var inte blyg.

Jag startade en tråd för ett år där jag behövde råd om jag skulle fortsätta sätta på slampiga tjejer på krogen trots att jag ville ha mitt ex tillbaka eller om jag skulle skita i det.

Det var viktigt för mig men tydligen så hade inte moderatorn fått kuk på länge så han tog bort den.

Tack vare moderatorn så är exet borta ur mitt liv

Hata bonnjävlar.
Citera
2010-03-14, 17:17
Medlem
Citat:
Jag startade en tråd för ett år där jag behövde råd om jag skulle fortsätta sätta på slampiga tjejer på krogen trots att jag ville ha mitt ex tillbaka eller om jag skulle skita i det.

Det var viktigt för mig men tydligen så hade inte moderatorn fått kuk på länge så han tog bort den.

Tack vare moderatorn så är exet borta ur mitt liv

Hata bonnjävlar.

Har du PMat moderatorn och för att få höra varför tråden låstes?
Citera
2010-03-14, 17:36
Medlem
Ogdens avatar
Citat:

Sluta använd uttrycket "brun tunga" med varianter, det är fan fjärde gången du skriver det i ett inlägg i den här tråden.

Med trams menar jag om någon frågar något seriöst och folk inte skriver användabara saker för TS utan bara "ta henne i tvåan". Och trådar som oftast tas bort är ju helt tappade. Sen kanske en bra tråd låses eller tas bort någon enstaka gång men då PM:ar man ju moderatorn. Jag kan inte förstå vad problemet är.
Citera
2010-03-14, 17:45
Medlem
uainds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orzion
Så du försöker motbevisa den information som står på forumet med en hänvisning till wikipedia? Du är anledningen till att skolan borde införa ett ämne om att kritiskt granska information och källor samt lära sig värdera vilka källor som är mest trovärdiga.
Jadu... jag tar nog Wikipedia som källa över ett inlägg utan källhänvisning vilken dag som helst.
Citera
2010-03-14, 18:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
Har du PMat moderatorn och för att få höra varför tråden låstes?

Jo:

DontCry
Medlem

Reg: Feb 2009

--------------------------------------------------------------------------------

Märks att du inte fått doppa på länge...

Ursprungligen postat av Psyko Dad
Jag har nog doppat mer fitta sista året än vad du kommer att göra under hela ditt fucking liv.

A I K !

Med tanke på att du skrivit 4500 inlägg här på fb så har jag mycket svårt att tro annat än att du är oskuld. Sen att du är gnagare förklarar ju en hel del.
Häng med till Patrica nån natt så kan jag bjuda på en bira och lära upp dig ett o annat om brudar....
Citera
2010-03-14, 18:04
Medlem
Orzions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uaind
Jadu... jag tar nog Wikipedia som källa över ett inlägg utan källhänvisning vilken dag som helst.

https://www.flashback.org

Kontakta oss

Flashback International Inc

--------------------------------------------------------------------------------

Flashback International Inc
1461 First Avenue
New York, NY 10075-2201
USA

Var väll inte särkilt svårt var trodde du han fick informationen ifrån.
Citera
2010-03-14, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Sluta använd uttrycket "brun tunga" med varianter, det är fan fjärde gången du skriver det i ett inlägg i den här tråden.

Med trams menar jag om någon frågar något seriöst och folk inte skriver användabara saker för TS utan bara "ta henne i tvåan". Och trådar som oftast tas bort är ju helt tappade. Sen kanske en bra tråd låses eller tas bort någon enstaka gång men då PM:ar man ju moderatorn. Jag kan inte förstå vad problemet är.

Ja, fast den tråden tog han bort enbart för att jag är djurgårdare.
Det var bra drag på tråden innan han tog bort de med motiveringen: "jaja du får fitta gå vidare med ditt liv"
Citera
2010-03-14, 18:40
Medlem
Citat:
Jo:

DontCry
Medlem

Jag har nog doppat mer fitta sista året än vad du kommer att göra under hela ditt fucking liv.

A I K !

Med tanke på att du skrivit 4500 inlägg här på fb så har jag mycket svårt att tro annat än att du är oskuld. Sen att du är gnagare förklarar ju en hel del.
Häng med till Patrica nån natt så kan jag bjuda på en bira och lära upp dig ett o annat om brudar....

Ser ingenstans att du frågade, ser mer ut som om att du kommer med förolämpningar.
Citera
2010-03-14, 18:54
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Jo:

DontCry
Medlem

A I K !

Det är ganska lätt för kvinnor att doppa fitta på ett eller annat sätt, då de ju själv har en sas... Så lite humoristiskt blev ditt svar där tror inte Psyko Dad behöver läras upp om brudar

För att vara seriös, som Isterband säger frågade du ju ingenting utan skrev bara trams, då får man trams tillbaka också i många fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in