2009-12-11, 10:50
Medlem
UNIT456s avatar
Tycker att moderatorer i högsta grad ska vara väldigt aktiva i forumen dom är mods i. Annars uppskattar jag moderatorerna väldigt mycket!
Citera
2009-12-11, 15:21
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UNIT456
Tycker att moderatorer i högsta grad ska vara väldigt aktiva i forumen dom är mods i. Annars uppskattar jag moderatorerna väldigt mycket!
Det tycker jag också vore önskvärt, tyvärr tappar man en del som användare när man blir moderator. Jag för min del läser givetvis mer i mina delforum, försöker läsa allt men det går ju knappt, utöver det så ska det städas, rensas, startas pollar osv osv så man tappar lite gnistan för att fortsätta vara en högaktiv användare.
Citera
2009-12-11, 16:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Det tycker jag också vore önskvärt, tyvärr tappar man en del som användare när man blir moderator. Jag för min del läser givetvis mer i mina delforum, försöker läsa allt men det går ju knappt, utöver det så ska det städas, rensas, startas pollar osv osv så man tappar lite gnistan för att fortsätta vara en högaktiv användare.

När ni läser igenom inlägg i olika trådar, skummar ni igenom inläggen lite snabbt eller går ni noggrant igenom varje inlägg i trådar som finns i era forum? Hur många RP brukar man snitta på en vecka i det värsta delarna av Flashback? Över hundra eller?
Citera
2009-12-11, 16:23
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graniit
När ni läser igenom inlägg i olika trådar, skummar ni igenom inläggen lite snabbt eller går ni noggrant igenom varje inlägg i trådar som finns i era forum? Hur många RP brukar man snitta på en vecka i det värsta delarna av Flashback? Över hundra eller?

Det beror ju lite på vad man har för forum skulle jag tro.
Personligen så läser jag vissa delar av mina forum mer noga än andra, tyvärr av tidsbrist då jag inte skulle ta på mig forum som jag inte var intresserad av och trodde jag hade något att tillföra i.

Om vi tar mig som exempel så gör storleken på sporten och musik att läsa alla inlägg i princip blir helt omöjligt och man blir mycket mer beroende av RP.
Därför uppskattar jag RP otroligt mycket och försöker hantera dessa så snabbt jag bara kan när dom kommer in.

Antalet RP är svårt att räkna ut, i dom värsta delarna tror jag per vecka vi minst snackar i hundratal.
Citera
2009-12-11, 17:15
Medlem
Zeimines avatar
tar man frivilligt posten som oavlönad städtant så har man rätt att vara en tjurig jävel.
Citera
2009-12-11, 17:58
Medlem
Herr_Oins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Hmm, kanske är något fel på mig då. Eftersom jag anser att Du, Cineasten och ÅG är bland de bästa moderatorerna på FB. Gillar er stil och speciellt ÅG:s låsningar Men skillnaden är enligt mig den att ni gör det med stil. Sedan finns de moderatorer som skall vara så jävla häftiga, och det enda det resulterar i är ett fiasko.

[...] Det enda jag säger är att vissa av er lämpar er bättre som moderatorer än andra.
Jag har också fått ta emot en del skit och jag antar, med tanke på våra duster i "Humorlänkar"-tråden, att jag därmed har placerats i facket "olämpliga" enligt din definition.

Jag gör ingenting för att visa mig på styva linan, jag utför ett oavlönat arbete och det är att städa upp forumet.
Citera
2009-12-11, 19:26
Medlem
csts avatar
Det känns som om hela den här diskussionen är en höna av en fjäder. Existerar verkligen de här problemen i en sådan hög grad som vissa verkar vilja ge sken av?
Citera
2009-12-11, 19:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Det känns som om hela den här diskussionen är en höna av en fjäder. Existerar verkligen de här problemen i en sådan hög grad som vissa verkar vilja ge sken av?

Vilka problem? Finns många problem som tas upp i tråden.
Citera
2009-12-11, 19:42
Medlem
csts avatar
Citat:
Vilka problem? Finns många problem som tas upp i tråden.
Försöker du att missförstå mig? Är dessa problem verkligen problem i dess rätta bemärkelse?
Citera
2009-12-11, 19:44
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Försöker du att missförstå mig? Är dessa problem verkligen problem i dess rätta bemärkelse?
Inte för mig i alla fall.
Citera
2009-12-11, 19:48
Bannlyst
Citat:
Är dessa problem verkligen problem i dess rätta bemärkelse

Kalla det vad som helst, mig spelar ingen roll. Jag säger bara vad jag tror mig veta, att en del användare backar undan när en moderator kliver in i en tråd och postar inlägg som en vanlig användare.
Citera
2009-12-11, 19:54
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Kalla det vad som helst, mig spelar ingen roll. Jag säger bara vad jag tror mig veta, att en del användare backar undan när en moderator kliver in i en tråd och postar inlägg som en vanlig användare.
Och vad ska man göra åt det då, tycker du? Förbjuda moderatorer att skriva inlägg som vanliga användare?
Smiska livrädda användare tills dom inser att dom inte behöver vara rädda för moderatorer på Flashback?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in