Citat:
Ursprungligen postat av Placido-Domingo
admin5 har ignorerat mig hela tiden och det tolkar jag som att han inte utrett ett jävla skit. .ZoeJane. skällde ut mig och påstod att man absolut inte får gå in på filmer man gillar över huvud taget i i den tråden och då måste hon väl för fan stå för det också?
Om ni moderatorer gjorde ert jobb så skulle den här tråden inte behövas.
Jag har inte fått någon som helst förklaring till varför den ena moderatorn säger en sak medan den andra säger motsatsen.
Det av mig fetade: Det stora problemet här är att det problemet inte existerar och kan därmed inte förklaras på annat sätt än som redan gjorts.
Du har fått förklaring till varför dina inlägg renderade i varning, du har fått förklaring till varför inläggen du rapporterade inte var OT.
Du hänger dig fast vid att det är motsägelsefullt, vilket inte stämmer.
Tråden är inte till för att diskutera vilka filmer man tycker bäst om, men det är fullt tillåtet att tala om att man inte håller med om ett påstående att en viss film är dålig och motivera varför.
Det är två skilda saker som inte motsäger varandra.
Du har startat två trådar om detta, flertalet moderatorer har engagerats, en admin har engagerats - varningen har tittats på av flera, precis som inläggen du rapporterade och hittills har ingen sett det du verkar se.
Hur mycket mer anser du är berättigat att engagera moderatorer och admins i ditt ärende, vad skulle krävas för att du skulle acceptera att inget fel har begåtts av någon av de inblandade moderatorerna och att de faktiskt modererar utifrån samma linje?