Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Du missuppfattar mig, med avsikt kanske? Jag menar inte att man skall "starta en mobb" (kallas det så när man är konsekvent med sina åsikter även utanför Outlaw?) utan att man skall ha så mycket ryggrad så man som moderator kan ställa sig upp i Flashback och säga att man visserligen accepterar att detta beslut är fattat, men att man inte delar admins och andra moderatorers åsikter att detta beslut främjar forumets verksamhet. Är det så svårt? Är det bättre att inte säga någonting alls? Admin verkar ju själv anse att det möjligtvis, kanske är lite för lite av varan "jag tycker inte detta är bra" och kanske för mycket av det motsatta hos en del moderatorer. Bevisa att ni är individer med egna åsikter och eget tänkande istället för att premiera en falsk fasad av total enighet som alla normalt tänkande människro ändå förstår inte existerar.
Missuppfattar dej med flit gör jag naturligtvis inte, varför skulle jag göra det?
Det finns ett visst värde i det du skriver att mods ska ha "ryggrad" att skriva att de inte tycker om ett beslut och det är att användarna då får se att modsen inte alltid är ense om saker och ting. Men det blir larvigt att förklara att så är fallet hela tiden, det om något känns som att klappa någon på huvudet. Det fattar väl vem som helst att med 65 mods så är inte alla samstämiga hela tiden.
Är ett beslut jävligt fel så hoppar förmodligen moderatorn av, annars fortsätter man diskussionen där den har börjat. Jag fattar verkligen inte vart du vill komma enver. Tycker du att jag först ska ta en lång diskussion i outlaw om ett beslut, sen när det går emot mej ska jag ut i forumet och ta samma diskussion igen?
Personligen har jag inget intresse i att skriva ett inlägg i stil med "bara så ni vet, det här tyckte inte jag om, jag var mot detta" så fort ett beslut som jag motsätter mej sätts i verket.
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Om jag inte själv har uttalat avvikande åsikter om något större beslut så kanske det beror på att jag inte hyste några avvikande åsikter, eller hur? Och om jag hade några sådana avvikande åsikter i för mig angelägna frågor så kanske jag valde att avgå istället för att hålla färgen i Flashbackforumet?
Jo eller hur...