Citat:
Uppfattar jag dig korrekt om du påstår att Barry Jennings blev mördad? Och Hunter S thompson? Hard u något annat än din magkänsla att gå på i så fall?
Eftersom bevisen självklart undanröjs så har jag inga bevis som är goda nog för dig Pad, men det finns indikationer.
I Barry Jennings fall:
Tillfället han dog på
Att de vägrar säga hur han dog
Att LC-killarna vittnar om att han sagt att han blivit hotad. Jag har tillräckligt med förtroende, för dem, trots att de gjort misstag och överdrivna vinklingar. Tror inte att de hittar på något sådant utan att det ligger något bakom det.
Han behövde bli tystad, eftersom han är det bästa vittnet. Explotionerna i WTC7 kunde ju inte äga rum, särskilt inte innan tornen föll.
Vad gäller Hunter S så hade jag hört vittnesmålet i ett klipp, men nu hittade jag det här i text istället:
Toronto Globe and Mail | February 26, 2005: Paul William Roberts in his Globe and Mail article of Saturday, February 26, 2005 wrote the following: Hunter telephoned me on Feb. 19, the night before his death. He sounded scared. It wasn't always easy to understand what he said, particularly over the phone, he mumbled, yet when there was something he really wanted you to understand, you did. He'd been working on a story about the World Trade Center attacks and had stumbled across what he felt was hard evidence showing the towers had been brought down not by the airplanes that flew into them but by explosive charges set off in their foundations. Now he thought someone was out to stop him publishing it: "They're gonna make it look like suicide," he said. "I know how these bastards think . . ."
Så det är mest vad du kallar magkänsla.
Jag skrev det dock mest som en parentes och inget jag vill gå djupare på för tillfället, då det som sagt inte går att komma så långt