Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Dina inlägg är lite kul ibland; jag kommer att tänka på lakritstrollet i Nile City med sina orginella ordspråk. Jag inser nu att du faktiskt inte förstod alls vad jag menade med " fan och hans moster" (= vem som helst/många personer i en negativ mening).
Återigen, de spekulativa personliga påhoppen som alltid är lika tråkiga. Haha, det var snarare så att inte du förstod mig ser jag.
Citat:
Till ämnet:
1) du kör på med anklagelser om lögn i varje inlägg så inkonsekvent är du inte. Det vore förstås ännu bättre för alla om du kunde plocka fram ett (1) av de bevis för sprängämnen som förvandlar mig till lögnare. Kan vi få ett sådant?
Hur orkar du? Vi har gått igenom detta säkert sex gånger nu. Ditt inlägg löd väl ungefär; "Inga fysiska bevis i form av
vittnen som hört eller sett explosioner,
spår av sprängämnen har påträffats" Och detta är ju inte sant, därför är du alltså en lögnare som jag sade.. ta det bara.
Citat:
2) om jag nu tolkat dina inlägg om det borttransporterade och otillgängliga stålet fel, varför förklarar du inte bara vad du menar i stället för att dra till med dina favoriter "löjligt och fegt". Vidare, om dina exempel inte leder till slutsatsen om "inside job", vad är då relevansen?
För att du väljer att tolka det som du vill, snutteponken. Det hade du vetat om du verkligen läste vad som skrevs här men bara för att jag är snäll och jag vet att du kommer att gnälla annars så;
Citat:
Steel was the structural material of the buildings. As such it was the most important evidence to preserve in order to puzzle out how the structures held up to the impacts and fires, but then disintegrated into rubble.
Detta är relevansen.
Citat:
3) eftersom du tidigare skrev att du tvivlade på att jag läst NIST-rapporten så gjorde jag misstaget att anta att du faktiskt läste rekevant information i ett ämne du skriver dussintals inlägg i.
Felet är givetvis mitt.
Ja, jag är inte kvalificerad att skriva om WTC7 om jag inte läst NIST-rapporten.. förstår jag dig rätt? Nej du har ju aldrig fel, det var mitt fel.