Citat:
Ursprungligen postat av Lienno
Det jag sa var att Barry Jennings vittnade om explotioner i WTC7 INNAN tornen föll.
Har du en trovärdig och verifierbar källa till det?
Citat:
Här är explotioner vid pentagon. Ett vittne som var inne i Pentagon valde att tala ut på Alex Jones igår. Hittar inte detta på youtube än. Hon sa att det inte fanns några tecken på et plan. Hon hade bara hört explotionen. Hon sa också att det brann väldigt lite. Så hur "flygplanet" skulle förångas vet jag inte. Fast det är klart, alla passagerare gick ju i alla fall att identifiera

.
Vilken tur att vi inte behöver ta henne på orden då. Bara för att HON inte såg något plan så innebär ju inte det att man inte hiuttade mängder med vrakdelar som kunde identifieras, tillsammans med DNA.
Citat:
Man kan ju tycka att de kunde visa någon av filmerna som de beslagtog från alla de hundratals kamerorna eftersom konspirationsteoretikerna blivit så många.
Jag tror att du tillmäter foliehattarna lite väl stor betydelse. De skiter faktiskt i om ni så skulle bli tio gånger så många som ni är (när det i själva verket verkar vara en krympande rörelse), er oförmåga att argumentera ärligt och bevisorienterat gör att ni inte tas på allvar ändå.
För övrigt skulle väl rättsstaten vara i far om en tillräckligt stor grupp människor kunde påverka domstolar/FBI att lämna ut material i brottsutredningar?
Citat:
Det skulle vara väldigt lätt att visa att det åtminståne var ett sådant plan. Jag förstår inte alls vad som skulle vara så hemligt med de bilderna. Kan någon komma på en bra anledning att inte visa bilderna?
Hur mycket bevis brukar polisen lämna ut i vanliga brottsmål?