Citat:
Ursprungligen postat av Fahrenheit451
Påhopp igen och inga nya argument. Var är din trovärdighet tror du om du dömer utan att veta.
Jag skall ge dig att du åtminstone är en frisk fläkt från truthershåll. De flesta försöker rabbla upp tusen argument för att "bevisa" att 9/11 var ett "Inzide j0b".
Men en och annan sällsynt foliehatt gör som du, flyter omkring lite vagt och anklagar folk för godtyckliga saker. Antagligen i ett försök att vinna en otydlig poäng. Hos vem och var vete sjutton. Men de få truthers som läser det här tycker säkert att du är jätteduktig och skicklig som driver gäck med oss stackars vakthundar.
Men ditt sätt att debattera kräver att du undviker att påstå något konkret samt att alltid undvika direkta sakfrågor. Du är lite som sten.b, men han vet inte hur man försöker undvika besvärliga frågor och ändå stanna kvar i debatten. Han håller bara tyst och försvinner tills nästa gång.
Du svarar ju i alla fall någonting, om än bara lite vagt kopplat till vad frågan berör.
Citat:
Ursprungligen postat av Fahrenheit451
Vad som är rationellt och inte rationellt är upp till var och en att bestämma. Din osäkerhet och ditt kontrollbehov har kanske gjort att du fattat ett beslut men det behöver du inte sprida ut över andra. Dogmerna du bl.a står för då du likt Bush gärna petar in människor du inte begriper i en grupp som du sen väljer att håna driver bara på hat, ogillande och skapar motsättningar.
Jag frågar igen. Vad är det när truthersrörelsen kräver avrättningar utan rättegång, att motståndare skall fängslas, när man attackerar rullstolsbundna barn, det här har hänt så jag hittar inte på, och flera liknande händelser. Vad kallar du det? Är det objektiva människor? Är de beredda att väga information för och emot och göra en saklig bedömning baserad på vetenskapliga fakta?
Men som sagt, du kanske inte vill ta till dig mer info, objektiviteten kanske ryker för dig då? Har jag fel?