Citat:
Ursprungligen postat av Tyrael007
skelvklart, men bara för att något är uniqt och hämskt som dena hendelse betyder det inte att någonting skumt har hänt, dok är det många små saker imo.
Nej, men det är heller inte självklart att något skumt hänt bara för det är unikt och hemskt.
Citat:
så du ser också de tydliga spåren

eller ja jag skule inte kalla det spår, bara en masa fruktansvärt stora mistag och grov neglienc om ingenting är fel och allt är som de säjer att det är.
Det jag skrev handlade om dom som tror USA ligger bakom allt.
Ta detta exempel
USA planerade allt och genomförde de utan problem men "glömmer" lägga in araberna på passagerarlistorna börjar sedan skylla på dessa som visar sig vara i livet, är inte det lite väl klumpigt genomfört?
Och sen säger folk att det var bra genomfört av USA.
Citat:
och skelvklart att det legat som grund till 2 invationer och att många i den övre delen av USA har tjänat enorma summor pengar som föjd av det.
2 invasioner?
Afghanistan godkänner jag som invasion pga 9/11 dock inte Irak där målet sas vara massförelsevapen och ingen som helst koppling visades mellan irak och 9/11.
Om det funnits en koppling, hade det då inte varit enkelt för USA att "göra" kaparna irakiska?
Citat:
så att 8 av dom är vid live fortfarande är ett falskt statment? säjer inte att visa var på planena, men är det factument falskt?
Jag anser det, du får gärna berätta vad som är fel med mitt tänkande ovan angående kaparna.
Det handlar om folk med samma namn.
Citat:
jo, tyvär nöjer ju sig visa med att tro att något är sant och sen agerar efter det
Precis, sånt folk är jobbiga att diskutera med.
Citat:
imo om det stämer så hade norad runt 60 sucsesfull intersepts under årena före, och de mislykades 4 gånger under 9/11, dok fick de ju tillåtelse att sjuta ner plan, dok longt efter allt var över.
Ja, och därför kan man inte "skylla" de på att dom lät de hända, dom hade inte rätt befogenheter innan attackerna skedde.