Det är förbannat märkligt att man anses som en påhoppare då man endast begär att folk skall LÄSA på lite i ett ämne, visst jag är den första och erkänna att jag tar i orden i mina inlägg, men det är alltid efter att foiehatten gett fan i att svara på frågor som ställts till dem.
Ett lysande exempel är den nya medlemen här i tråden,Audacia.
Exemplet består i att Foiliehatten Audacia lägger in bilder på motordelar och landningstället från en Boeing 757. Och skriver följande:
Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Det där bevisar ingenting!
Vilken jävla inställning till denna fråga är inte det????
Enligt min syn på det hela har man redan passerat foliehattsstadiet i och med denna vurpa retoriskt.
Denna vurpa kan vara gjord pga man INTE kan något om just detta eller att man INTE VILL veta detta utan man skiter i det och vill gå vidare till nästa "fantastiskt konstiga" som Loose Change tar upp.
I Audacia fall så är nog inte det riktigt fastställt om det är pga okunskap han INTE vill SVARA på frågor som ställs till han eller om han kommer att sälla sig till dom andra foliehattarna som för länge sedan har passerat okunskaps-stadiet.
Men jag ger gärna Audacia ytterliggare en chans att svara på frågorna.
Varför skall du ha bilder på "ett plan och pentagon" för?
Vilket material skall "planet" och "pentagon" vara gjorda av för att du skall få din bild av "planet och pentagon"?????
Vad tror DU händer då ett flygplan som väger ca 100 000kg rämmer in i en byggnad som är gjord av förstärkt betong i över 800 km/h???
3 frågor som är direkt uppkomna efter påståenden gjord av Audacia.
Vi har dragit detta MASSOR av gånger men eftersom Audacia inte kan använda den utmärkt sökfunktionen på FG så tvingas vi ÄNNU en gång dra detta helt i onödan.