Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Mmm säger jag och ja tror rätt många håller med.
Men men det ska diskuteras 9/11 här inte vad andra har för metoder eller liknande så vi släpper det.
Okej, visst kan vi släppa detta.
Citat:
Ja, men "PULL IT" används inte endast av brandmän och sprängare som du tycks tro.
Jag frågade också dig om du visste något mer användningsområde och du sa nej.
Troligen inget heller som direkt relevant för det här scenariot
.
Men ni har antytt att han menade att han sa "Pull it" för att brandmännen skulle avbryta och dra sig tillbaka till säkerhet. Men där var ju inga brandmän i byggnaden.
Citat:
Ja inte vet jag, det är ju trots allt truthers som tjatar på om en oberoende utredning
Jag tjatar inte om någon oberoende uträkning. Det är även försent nu eftersom det mesta som där kan finnas bevisning på är borta och kommer inte gå att undersöka.
Citat:
Jag har inte sagt att dom bevisat att det inte var bomber/thermite däremot är det rätt chanslöst att kunna bevisa det då enligt allt bevismaterial är förstört.
Ja, men eftersom dom skeppade iväg bevismaterialen och sedan vill inte NIST eller FEMA undersöka det som fanns kvar. Varför? Att det vore ett slöseri med skattepengar köper jag inte då detta handlar om nationellsäkerhet och det är ett terroristattentat som dom påstår. Medans man kan slösa ännu mer skattepengar på en utredning om Bill Clintons affär.
Citat:
Attacken mot Irak kan mycket väl ha varit för oljan, men har inget med 9/11 att göra.
Varför gick dom in i Irak då? USA har tidigare finansierat både Saddam och Usama.
Citat:
Nej, men kan också gå på sannolikheten (och ja , jag vet att den är olika hos olika människor) men det du förespråkar är en vädigt stor grupp människor som konspirerat, ingen har erkännt eller ens gått ut och berättat att dom vet sanningen.
Så vad ska man tro, att en grupp superhemliga FBI/CIA/Pentagon sprängde WTC eller den officiella som det trots allt fnns bevis för.
Sannolikheten är att det kan ha funnits bomber, men eftersom ingen undersökning har gjorts angående detta så går det inte att utesluta det.
Konspirationen innebär enligt mig högt uppsatta på FBI och CIA, Bush administrationen och några enstaka få personer som aldrig kommer att berätta sanningen bakom 9/11 händelserna.