2010-01-18, 19:16
Medlem
Thaddeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulawayo

Thaddeus, jag tycker du sköter dig bra. Men förlora inte tålamodet för att dina antagonister vägrar förstå. De är inte här för att diskutera ärligt, de är här för att sabotera och göra dig förbannad genom personangrepp och tramsande. Det viktiga är att du kommer fram med någonting givande för den tyst läsande allmänheten. Vad gäller Elgiganten bör han med fördel ignoreras totalt.
Tack så mycket. Det är ingen fara jag ger mig aldrig, sålänge jag har enkel grundläggande fysik och NISTs rapport samt NISTs huvudman Shyam Sunder att luta mig tillbaka på.
Citera
2010-01-18, 19:17
Medlem
Thaddeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Bra..
Ta då fram bevis på att när man river hus med CD så faller dom i fritt fall!!

Det enda du behöver är ju höjden på husen!
Eller har du inte lämnat bredd beräkningen än?
Du vill alltså att jag ska bevisa att CD hus faller med fritt fall? för att? Skulle det hjälpa dig i din argumentation att WTC 7 inte blev demolerat?
Citera
2010-01-18, 19:19
Medlem
Thaddeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
*swoooosh*
-Vad var det?
-En allegori.
-Du den gick mig spårlöst förbi.
haha, du verkar vara en lustig människa. Använder dig av latinska ordsråk för att försöka få mig att verka dum. Sen postar du en monolog för att säga mig något.
Citera
2010-01-18, 19:19
Medlem
Thaddeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Ja, gillar man att samla lögner så sköter hans sig fantastiskt.
Gillar man att läsa samlade lögner så förstår jag varför du gillar NISTs rapport.
Citera
2010-01-18, 19:20
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thaddeus
http://www.youtube.com/watch?v=v90RioFSB4M&feature=related
Visst de har "beaktat" genom konstatera att det inte går. De har inte testat för sprängämnen. Skulle det hålla i en riktig rättegång?

Låt oss säga att det skett ett mord. Järningsmannens DNA kanske finns på platsen där han utförde dådet. Men de förundersökande poliserna kommer fram till att han inte KAN ha lämnat nåt DNA på platsen eftersom han sågs bära plasthandskar.

OSANNOLIKT!!

Låt oss säga att en person är död. Han träffades i huvudet av en balk på en byggarbetsplats, flera vittnen såg det, och hans huvud uppvisar krosskador överenstämmande med träff av balk.

Ska polisen testa om han i själva verket mördades genom exponering av VX-gas?
Citera
2010-01-18, 19:20
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulawayo
Haha din stackare. Det jag läste av honom framkallade det gamla standardtramset om smältost, kärnvapen och laserstrålar. Det är tråkigt att ni inte har lyckats utveckla er mer än så genom alla dessa år

Nya påståenden får nya argument. Gamla påståenden får gamla argument. Enkelt.
Citera
2010-01-18, 19:22
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ta du med den, inget fel med den.

Fast jag har ju alltid lärt mig att man skall förenkla ner allt så mycket som möjligt i matematiken, så varför ha en parantes runt en operation som redan har högre prioritet än den additionen?

Citat:
Han kallar mig idiot och från vettet och en massa andra förolämningar.

Ja du, jag undrar varför...

Citat:
Om det är någon som försöker ta den här debatten OT så är det Elgiganten med sina personliga påhopp.

Dags för han att leverera tycker jag, så man kan få en aning om högre utbildning, eller iaf viljan till att söka högre utbildning.

Som sagt, är du redo att gå med på motprestationen? Eller är det bara han som förväntas att snällt ställa upp på 20 frågor?
Citera
Medlem
Thaddeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
Ett annat exempel:

Ett par hus rasar. Ingen hör/ser/hittar spår av sprängmedel. Alltså måste det vara osynliga tysta bomber.
Ett tredje exempel:
Ett hus rasar som ett hus aldrig rasat förut (förutom genom CD där man använder sprängämnen). Alltså måste det INTE vara sprängämnen. FLAWLESS LOGIC!
Citera
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Hur kan man visa att det inte fanns sprängämnen om man inte testar för det?

Eller ost. Glöm inte ost.
Citera
2010-01-18, 19:23
Medlem
Thaddeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Fast jag har ju alltid lärt mig att man skall förenkla ner allt så mycket som möjligt i matematiken, så varför ha en parantes runt en operation som redan har högre prioritet än den additionen?
Onödig debatt.

Citat:
Ja du, jag undrar varför...
Jag undrar också varför.

Citat:
Som sagt, är du redo att gå med på motprestationen? Eller är det bara han som förväntas att snällt ställa upp på 20 frågor?
visst testa mig på grundläggande fysik och matematik.
Citera
2010-01-18, 19:24
Medlem
Thaddeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLOB
Eller ost. Glöm inte ost.
ja glöm inte den viktiga osten. Här debatterar vi helt plötsligt ost, varför? jo för att SLOB tog upp det.
Citera
2010-01-18, 19:25
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lienno
Glöm inte heller Barry Jennings, det starkaste vittnet av alla. Han upplevde en massa explosioner innan något torn hade fallit och sa att lobbyn i WTC7 var helt uppsprängd.

Jag upprepar min fråga: Hur visste Jennings att inga torn fallit när han upplevde explosioner och att lobbyn var uppsprängd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in