Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Varför visar sig alltid dubbelmoralen hos truthers?
Du sitter och påpekar att NIST och Fema inte gjorde en korrekt utredning när dom inte sökte efter bomber och thermite. men själv tar du inte med alla siffror i en beräkning är inte det lite samma sak?
Ingen dubbelmoral. Deras utredning är inte korrekt och där är stor skillnad på ett litet räknefel och en utredning
Citat:
Som jag sa tidigare, det handlar inte för min del om brandmännens vara eller inte vara i byggnaden, jag ville se hur inskränkt du är och tror att allt är bevis för en konspiration.
Varför säger han "pull it" när han har talat med brandchefen för längesen och som säger att där inte är några brandmän i byggnaden?
Citat:
"PULL IT" kan betyda en mängd saker tex
Kan betyde ja, men inte i detta fallet.
Citat:
Nej, jag är rätt säker på att det skedde attentat då Clinton satt. Men inget har uppmärksammats lika mycket som WTC.
Jaha.
Citat:
Nej, jag anser att båda är lika löljliga, varför?
Det finns inte en tillstymelse till bevis, det du har är några vittnen som under den mest kaotiska dagen i sitt liv hör smällar (vilket är vanligt förekommande i bränder) och tror det är bomber.
Men du har ingen bomb, inte ens ett spår av en bomb.
Nu påstår du att hela världen är inblandad i konspirationen?
Men om det nu inte skulle skada att göra en ordentlig undersökning så varför inte göra det? Detta är antagligen den största händelsen som skett i USA. Konstigt nog var det BUSH som satte utredningdbudgeten och även några andra snubbar bad dom att inte göra en helt ordentlig utredning. Har skrivit detta i tråden med länkar också som säger likadant.
Citat:
Att sita och reda ut varje foliehattsteori är idiotiskt och kostnadssamt.
dessutom så har du ju själv påstått att bevisen är förstörda så vad vinner du med din bombteori egentligen?
en oberoende utredning lär ju knappast hitta något nytt.
Vad vinner ni med er teori att säga att där inte fanns några bomber eftersom det inte har kunnats bevisa att det inte fanns?
Citat:
Om en ordentlig utredning görs och den inte visar bomber/thermite kommer du då godkänna den? Ja/Nej?
Ja. Men det kommer aldrig att ske eftersom bevisen är förstörda
Citat:
Om en ordentlig utredning görs och den inte visar bomber/thermite kommer du då godkänna den? Ja/Nej?
Ja. Men det kommer aldrig att ske eftersom bevisen är förstörda