Citat:
sprängdes tornen eller var det kablar?
Ursprungligen postat av Socialbidraget
För personerna som inte tror på att tornen föll genom olika sprängningar så har det blivit nerdraget av kablar.
Citat:
Ja, dom drar kablar som ingen ser för att få huset att rasa med toppen först.
Som innan har jag bevisat att det faktiskt har varit ett strömavbrott för det skulle läggas nya kablar och då är det ett utmärkt tillfälle att lägga kablar som dom sedan drar ner hela byggnaden med.
Citat:
Tyvärr finns det inget som helst bevis för detta.
Det är en av dessa saker som hänt, kanske båda två. Finns inget annat.
Citat:
Den dagen du kan lägga fram BRA och HÅLLBARA bevis så kan jag erkänna att jag haft fel, med det räknas inte youtube filmer och meningar som "Kolla de blixtrar i fönstren, det måste vara bomber"
Ska det vara så svårt att inse? 

Citat:
Vilket vi har gått igenom tusentalsgånger
Vi har ju även Larrys uttalande i tv, "pull it" vilket betyder i princip detonera och används i kontrollerade demoleringar av byggnader.
Citat:
Återigen skitsnack. gör om gör rätt och ta med alla siffror.
Vi har även att han tjänade på att spränga byggnad 7. Har tidigare lagt fram uträkningarna ang. det.
Det finns en uträkning några sidor bak, berätta vad som är fel med den.
Citat:
Här har du faktiskt hittat något som är värt att fundera på, även om ja inte tror att dom skulle skjutit ner planen på en gång.
Vi har även det att det tog en rejäl stund innan jaktplanen va uppe i luften för att skjuta ner planen och senare kom dom fram till att de två jaktplanen inte hann ikapp flygplanen som flög mot tornen.
Citat:
från Flygplanskapningar till att flyga plan in i WTC är steget långt faktiskt.
Vi har även telegrammet från CIA till FBI där det varnades för dom och en eller flera möjliga flygplanskapningar. Ändå tilläts dom gå igenom säkerhetskontrollen på flygplatsen och ombord på planen.
Citat:
Vad skulle Bush gjort då? Sprungit iväg och kört igång hela USAS militära väsen?
När Bush satt i förskolan och läste för barnen och en agent berättade vad som skett för Bush så satt han bara kvar, när agenten berättade en gång till om vad som har hänt så satt han fortfarande kvar. Sedan när dom stack så körde dom flera kilometer fel innan dom märkte det och dom fick vända.
Om han hade gjort det så hade ni ansett det varit misstänkt också.
Citat:
Nej faktiskt inte, denna post innehöll inget som direkt kan klassas som bevis. Mest sånt som på vaken.se belönas med en klapp i ryggen och en guldstjärna, men som inte har något som helst bevisvärde.
Allt tyder på att USA har vetat om detta hela tiden och har försökt att få tiden att gå och skylla på andra saker.
Nu kan jag aldrig mer posta här..