Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Var det stål?
Hittade du ingen flygmotor?
Jag har sagt det förr, man behöver inte anstränga sig för att visa på vilka som inte tänker själva eller vilka som inte kan ta till sig fakta.
Xcore har inte ryggrad nog att erkänna att Loose Change har fel om storleken på resterna av WTC 1 o 2. Detta kan han retoriskt inte göra för vad händer om han visa sig att vara en kar och medge att Loose Change har fel. Jo det kommer att visa sig att dom inte har många rätt heller.
Han har bara Loose Change eller liknande filmer att stödja sig på.
Jag beundrar er som hade tålamod med denna foliehatt så länge ni hade detta.
Jag tvivlade aldrig på att han var en foliehatt. Sättet känns i gen så ofelbart varje gång. "Jo jag är öppen för alla sidor" "Jag såg en film på nätet som tog upp otroliga saker" "Nu undrar jag lite om dessa saker jag såg i filmen" Jag vill tro att dom inte är sanna" Men jag är öppen och vill inte välja sida"
Dessa citat är den första varningssignalen från en foliehatt.
Visst det finns lysande undantag, som hör och i Apollo tråden där folk frågar, läser själva och sedan tänker själva och går vidare.
Varje inlägg som Xcore ignorerar visar bara på hur desperat han är i sin tro. Men att klistrar in samma lögner om och om igen gör dom inte till sanningar.
Och ni får ha tålamod med mig.
Det kan bli en rolig läsning om ni har lite tålamod.
Doktorn rekommenderar "En ollning om dagen"