2008-02-11, 14:23
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av al-ciada
Både brandmännen och poliserna säger att de fick höra över radion att de skulle evakuera WTC 7. Hmm, google images wtc7 talar för sig själv.

SLOB medgav själv att han inte var objektiv så den saken är nog ganska utagerad din reserv moderator.

Han är inte opartisk i debatten nej, men däremot i modereringen. Tycker du annorlunda så visa ett exempel på det, annars rekommenderar jag dig att sluta häva ur dig grundlösa anklagelser.
Citera
2008-02-11, 14:45
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
.... Jag har inte sett någon ursäkt (så sent som i helgen kom det en ny tillsägelse till en av vakthundarna.... jävligt märkligt beteende om SLOB inte skulle vara objektiv) så jag utgår från att du skickat en gedigen lista med exempel till admin? Eller? Time to put your wallet where your mouth is.
Det är jag som tar en kula för laget genom att skriva förolämpningar då och då. På så sätt kan vi upprätthålla skenet av en oberoende moderator. Egentligen är vi överens om att vi med jämna mellanrum måste lägga ut lite skenmanövrar för att lura den dumma befolkningen.
Skämt åsido. Al-CIAda. Som jag frågade innan. Varför bemödar du dig med att skriva här då du.
1. Inte är intresserad av att debattera/diskutera. Som du själv skrev på vaken.se
Om du vill vada i bullshit, prata med zkeptiker så får du höra att två "svarta lådor" bara förintas för att aldrig hittas medast det är helt normalt att man hittar Muhammed Attas pass på backen och den är inte ens svedd eller att flygplan bara försvinner i mjuk mark.

Jag har en ny approach till sådana personer, jag säger bara piss off så är det bra med den saken.

2. Ignorerar de som säger emot dig.
Citera
2008-02-11, 15:54
Bannlyst
Citat:
Om du vill vada i bullshit, prata med zkeptiker så får du höra att två "svarta lådor" bara förintas för att aldrig hittas medast det är helt normalt att man hittar Muhammed Attas pass på backen och den är inte ens svedd eller att flygplan bara försvinner i mjuk mark.

Tja, du har en poäng där. Ni kan behålla den här tråden för er själva. Med magiska pass, magiska flygplan, magiska pentagon kameror, magisk inkompetens teori rörand Norad, magiskt flygfotogen och magiska byggnadskonstruktioner. Det här är patetiskt, ungefär som alla religiöst troende att CFR/FED US Government skulle aldrig ljuga..... *klick* (ignore knappen som går i gång)

Citera
2008-02-11, 16:12
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Tja, du har en poäng där. Ni kan behålla den här tråden för er själva. Med magiska pass, magiska flygplan, magiska pentagon kameror, magisk inkompetens teori rörand Norad, magiskt flygfotogen och magiska byggnadskonstruktioner. Det här är patetiskt, ungefär som alla religiöst troende att CFR/FED US Government skulle aldrig ljuga..... *klick* (ignore knappen som går i gång)

Nej du får gärna delta i tråden. Jag fattar bara inte vilket utbyte du har av att påstå saker och ignorera de som svarar dig.
T ex. Vem har påstått att magi är inblandat? Jag har aldrig sett någon skylla på att ond magi låg bakom 9/11. Däremot vet jag att vissa foliehattar gärna anklagar rymdödlorna i NWO att syssla med svart magi och satansdyrkan.
Jag har aldrig trott att ni faktiskt menade att de utförde sina illgärningar med magi utan att ni talade om sådant i symboliska termer och svepande ordalag. Menar ni på allvar att ni tror att man trollade?? Det skulle förvåna mig mycket.

Återigen det där med att du envisas att skriva att du ignorerar folk. Vad är poängen?
Citera
2008-02-11, 17:45
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Nej du får gärna delta i tråden. Jag fattar bara inte vilket utbyte du har av att påstå saker och ignorera de som svarar dig.
Troligen är det bästa sättet att vinna en diskuss man inte kan vinna annars.
Citat:
T ex. Vem har påstått att magi är inblandat? Jag har aldrig sett någon skylla på att ond magi låg bakom 9/11. Däremot vet jag att vissa foliehattar gärna anklagar rymdödlorna i NWO att syssla med svart magi och satansdyrkan
Den delen får dom gärna tro på själva, då dom inte kan styrka det på något sätt.
Citat:
.
Jag har aldrig trott att ni faktiskt menade att de utförde sina illgärningar med magi utan att ni talade om sådant i symboliska termer och svepande ordalag. Menar ni på allvar att ni tror att man trollade?? Det skulle förvåna mig mycket.
Det har ju förekommit en hel del personer i tråden som trott att det hela var ett magiskt nummer , allt från hologram till att inga plan krashade
Citat:
Återigen det där med att du envisas att skriva att du ignorerar folk. Vad är poängen?
Inte mycket att bry sig, han/hon är uppenbarligen inte här för att diskutera, utan snarare trolla.
Citera
2008-02-11, 18:51
Medlem
Pads avatar
Citat:
Både brandmännen och poliserna säger att de fick höra över radion att de skulle evakuera WTC 7.

Det verkade väl lämpligt eftersom det gavs order om det.

Det finns för övrigt gott om kunnigt fackfolk (alltså brandmän) som vittnat om att sjuans fall var väntat av alla dee "på golvet". Varför tror du att det var så?

Citat:
Hmm, google images wtc7 talar för sig själv.

Så du tror inte att sjuan hade allvarliga skador? Om du tar en bild, hur många sidor på ett hus kan du maxiamlt få med? Det är ingen kuggfråga.

Citat:
SLOB medgav själv att han inte var objektiv så den saken är nog ganska utagerad din reserv moderator.

Knappast. Din initiala anklagelse lät påskina att SLOB var olämplig att moderera det här forumet, du kan förneka det nu men det syntes lång väg att det var ett slag långt under bältet bara med målet att slänga skit på honom. Nu försöker du skämta bort det när vi synade upp din bluff. Jag vidhåller att du är skyldig honom en ursäkt, allt annat är patetiskt och ynkryggat.
Citera
2008-02-11, 19:02
Medlem
Pads avatar
Citat:

Ding dong, the witch is dead!

Good riddance säger jag.

Det blir bara magiskt om man inte kan greppa logik eller naturlagar (*insert your favourite Carl Sagan quote here*). Själv tycker jag nog att hologram, rymdvapen, therm*te, missiler med tillhörande pods, mininukes och gud vet allt låter betydligt mer magiskt... Men det kanske bara är jag.
Citera
2008-02-11, 20:12
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Troligen är det bästa sättet att vinna en diskuss man inte kan vinna annars.
Men kom an. Lite mer tåga i dem måste det väl vara?

Citat:
Den delen får dom gärna tro på själva, då dom inte kan styrka det på något sätt.

Det har ju förekommit en hel del personer i tråden som trott att det hela var ett magiskt nummer , allt från hologram till att inga plan krashade
Tja vad fan. Kanske Steve Jones kommer att hitta spår av trolldom i dammet av WTC.

Citat:
Inte mycket att bry sig, han/hon är uppenbarligen inte här för att diskutera, utan snarare trolla.
Han vill ha lite uppmärksamhet. Jag har lite halvtråkigt. Match made in heaven!
Citera
2008-02-11, 20:19
Medlem
plast_i_gräsets avatar
Citat:
Ah det skulle jag ju skrivit upp I kalendern. Please kan inte någon ge sig dit och avhandla vad som försigick? Om t ex Al-CIAda är där undrar jag om verkligen har mod att säga piss-off till de som eventuellt ids ifrågasätta honom/henne?

Fick idag syn på två killar med en stor vit "911 was a inside job" skylt.
Dom stod utanför 7-11 på götgatan och försökta övertala två flickor i yngre tonåren.

Personligen tycker jag det är bra att våra rättigheter inte bara utnyttjas av nynazister.
Citera
2008-02-11, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plast_i_gräset
Dom stod utanför 7-11 på götgatan och försökta övertala två flickor i yngre tonåren.

Personligen tycker jag det är bra att våra rättigheter inte bara utnyttjas av nynazister.

Också en jäkla variant för att få chans att flukta på fjortisar....

Dr Tinnitus
Citera
2008-02-11, 22:34
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plast_i_gräset

Jag ser iaf fyra pers på bilderna:
sweden911truth.blogspot.com.

De får hålla på hur mycket de vill. Men hela truthersgrejen är lite prffffff underlig. Det kan aldrig ske en motdemonstration t ex. "akademiker som inte har läst NIST utan att vilja tillägga något".
Plakatet "9/11 var ett jobb av Al-quida" kanske inte heller säljer?
Man kanske borde åka upp och motdemonstrera under parollen: "Rymdödlor för GWB"? Och så kan vi sälja t-shirts det står "voof voof" på.
Citera
2008-02-11, 23:37
Medlem
Citat:
Jag ser iaf fyra pers på bilderna:
sweden911truth.blogspot.com.

De får hålla på hur mycket de vill. Men hela truthersgrejen är lite prffffff underlig. Det kan aldrig ske en motdemonstration t ex. "akademiker som inte har läst NIST utan att vilja tillägga något".
Plakatet "9/11 var ett jobb av Al-quida" kanske inte heller säljer?
Man kanske borde åka upp och motdemonstrera under parollen: "Rymdödlor för GWB"? Och så kan vi sälja t-shirts det står "voof voof" på.
Apropå motdemonstration, har du inte sett Mark Roberts?

http://video.google.com/videoplay?docid=5004042232637229146

Bara krediteringstexterna är ju smått fantastiska...
"The Project for a Slightly Different American Century Than the One We Started With."
"Therminix Documentary Disposal. Spectacularly Secure."
"StratChemCo. A Better Atmosphere for All."
"The Prescott Fund. Gold. It's the Reich Thing To do."

Den här är också sevärd:
http://video.google.com/videoplay?docid=1287461440043399975
Mark Roberts vs Alex Jones på speed här är en höjdare! 15:45-29:15
Senast redigerad av raol 2008-02-11 kl. 23:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in