Citat:
För att de andra byggnaderna inte var identiskt lika 7:an och inte drabbades av skador identiska 7:ans.
Ursprungligen postat av RonPaul2008
Svar ett:
Då undrar man ju varför de andra byggnaderna inte ramlade ner, de var ju också tungt skadade? Och om du på fullt allvar tror att ett hus från vägg till vägg ramlar ner som 7:an gjorde så får du nog läsa mer fysik tror jag, vad har du för utbildning?
Då undrar man ju varför de andra byggnaderna inte ramlade ner, de var ju också tungt skadade? Och om du på fullt allvar tror att ett hus från vägg till vägg ramlar ner som 7:an gjorde så får du nog läsa mer fysik tror jag, vad har du för utbildning?
Du har antagligen mer utbildning än mig. Så jag väntar med spänning på att du tar fram på vilka punkter man apterade sprängmedel i 7:an och hur detta gjordes utan att någon fattade misstankar om det.
Citat:
Tja det är vad foliehattarna gjort de senaste 6 åren. Tyvärr tror ni att ni ifrågasätter, vilket är en bra sak att göra, men ni vägar lyssna på svaren ni får på era frågor.
Svar två:
Nja, vilja att vifta bort all rationellt och logiskt låter verkligen extremt, kallar du folk foliehatt bara för att de ifrågasätter saker och ting?
Nja, vilja att vifta bort all rationellt och logiskt låter verkligen extremt, kallar du folk foliehatt bara för att de ifrågasätter saker och ting?
Citat:
Jadu, jag vet inte vad jag skall svara. Vad är "staten"? I mina öron låter det som du vägrar lyssna på personer med relevant utbildning för sakfrågan enbart för att de gått på universitet och högskolor som bekostas av staten. Men det kan ju vara vad jag tolkar in i ditt svar. Definiera "staten" så skall jag svara på din fråga.
Och vad kallar man folk som tror 100% på vad staten säger då?