Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Katz
Är ingen hemlighet att NIST bara tittade fram till "collapse inititaion" så spelar ingen roll hur länge jag letar på de sidorna du nämner.
Du visar bara upp ett till väldigt fult ansikte....
Steven Jones (mannen som hittade FE (järn) i resterna av WTC, (vilken hjälte för "sanninngssökarna") ställde en fråga till NIST. Steven Jones vill ha fram ett exakt förlopp hur WTC 1 o 2 kolapsade. Detta kan inte NIST eller NÅGON annan svara på. Detta vet Steven Jones och nu när han fått släppa sina Thermite/thermate drömmar så måste han hitta något annat att tjäna pengar på. Frågan är omöjlig att svara på men svaret är inte den heta potatis som idioter till foliehattar vill ha det till.
Ta ett kilo socker sen släpper du det från 2 meters höjd ner på golvet. Gör detta test 100 grr. Hitta då sen den forskare som kan förklara varför mönster på golvet blir olika VARJE gång och be han sedan att räkna ut hur mönstret kommer att se ut den 101 gången du släpper sockret. Hittar du den forskaren så kommer jag ge dig rätt på vad du än skriver i denna tråd. JAG LOVAR.
Detta är exakt vad Steven Jones bett NIST om, endast i syfte att förvilla stackars foliehattar då hans drömmar om kontrollerade sprängningar har dött ut för länge sedan då karln inte ens hittade det unika ämnet för Thermate!!!!
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. Katz
Varken du eller jag kommer läsa igenom NISTs hela rapport så sluta spela.
Ja jag har läst och lyssnat mig fram till vad jag skriver. Kan du referera till något/någon som hävdar att NIST går längre än initieringen av kollapsen?
Återigen så är det ingen hemlighet att NIST inte avhandlade WTC7 i ovan nämnda rapport. De har dock lovat att det skulle komma information som dock är numera minst 1 år försenat (eller om det kommit? Någon som vet?).
Fel igen, jag HAR läst rapporterna. Du vet väl att det finns fler än en?? Nej just det det kan du ju inte veta, dom nämner inte detta i Loose Change filmerna så då kan det ju inte finnas fler!!!
Det finns fler rapporter om WTC 7 från NIST, detta är inte heller något som tas upp på behandlingshemmen för foliehattar heller va????!!!!
Sen till din källa som startade dina vilsna vägar med NIST här i tråden.
Kevin Ryan, filmen "A new standard for deception. The NIST WTC report" hinner kanppt börja innan den jävla idioten visar en bild på den nu mera berömda "Madrid skrapan" och gör jämförelsen med WTC. Jag är så jävla trött på denna jämförelse så jag vill bara spy över dom idioterna som drar upp den här. Hur dumma i huvudet kan ni bli??? Är det så fattigt med hjärnceller i era huvuden så ni går på detta???
Madrid skrapan var i huvudsak konstruerad av BETONG, WTC, stål till största delen i dom bärande delarna. Madrid skrapan hade en påbyggnad i stål och den RASADE.
Vad säger Kevin Ryans gamla arbetsgivare då?????
Ryan was working for UL and he was just fired. UL denies ever having certified the steel used to build the WTC. UL disagrees with Ryan's steel-fire analysis, and states that Ryan did not send his letter out as a representative of the company. This last point Ryan had made himself, earlier. UL also states that Ryan did not work in the UL division that does tests on fire-protection factors, and this assertion appears to be true
Så något mer än en idiot är han inte.
Har du fler "trovärdiga" källor som läser NIST rapporter åt dig??????