Citat:
Ursprungligen postat av miloudot
Hade allt varit utom rimlig tvivel så hade vi sluppit denna diskussion.
Nej fel igen...
Eftersom DU INTE läst vad vi försvarar och hävdar är bevisat så kommer du ALLTID att hamna efter ett steg i debatten. Du motsätter dig alltså en sak du INTE ens kan referera till utan tar galna "ögonvittnen" och sätter in i debatten som du senare får ta tillbaka.
Läs lite från dom rapporter som beskriver det du hävdar INTE finns.
Citat:
Jag säger och har bevisat att det finns massor med övervakandekameror i och runt omkring området i fråga.
Du säger att ingen av de kamerorna spelade in vad som hände förutom "bilkameran".
Ska du då ta och lägga fram lite belägg för det påståendet, då eller ?
Nej, eftersom jag inte påstått det heller.
Jag försvarar den officiella bevisen som lagts fram och dom har du INTE läst, dessa är vedertagna och bevisade. Vill du något kan du räcka upp handen då du läst dom och har något att invända mot dessa.
Citat:
Inte för att jag tar åt mig, vill bara påpeka att ett sånt beteende säger mer om dig än om någon annan.
Bla bla bla...
Citat:
Jag hade fel om att det var ett ögonvittne, ja. Får du stånd av det faktumet eller ? (Fet stil oxå så att alla ser)
Om inte kan du väl sluta nöta det faktumet eftersom jag och alla andra nu vet att jag hade fel om det. om än det var irrelevant för min poäng.
Som sagt inte ditt enda misstag direkt.....
Citat:
Som sagt, poängen var inte att han var ett ögonvittne utan att strök under samma saker som jag. Han berättar att han "were in the marines at the time" och att han påstår sig veta något om säkerhets nivån på Pentagon. Att han var där eller spelade ingen roll för mitt syfte.
Sann foliehatts tänkande....
Det tar mindre än 60 sekunder att leta på en person som tror att jorden är platt. Skulle någon hålla med honom och lägga fram det här på FB, skulle då jorden vara platt?
Givetvis INTE, det är just detta tanke fel du gör. Du har bestämt dig i förväg och agendan blir där efter att leta på någon idiot som håller med dig, sen tycker du att du har bevisat att det du tycker är sant.
Jag skulle inte vilja leva i ett samhälle där dessa kriterier bestämmer vad som är sant.
Citat:
Sluta då att häva ur dig massa påståenden som du inte kan lägga fram några belägg för och säga att du inte ska bevisa något.
Tar inte så hårt på detta då du beklagar dig över något som du inte har en aning om.
Detta bevisat då du inte ens letat på bevisen som framfördes i rättegången mot Zacarias Moussaoui.
Citat:
Det gör jag ju inte alls ! Jag tar mina egna funderingar till detta diskusionsforum och försöker hitta belägg för vad jag säger när ni anser att jag är ute och cyklar.
BS, du klagar på att det inte finns fler bilder och filmer från Pentagon och detta gör du mot bättre vetande. Ditt utgångsläge för denna debatt är ju detta.
Citat:
Pentagon. Borde sitta ett gäng kameror på den byggnaden och runt omkring. Varje kvadratmeter är förmodligen bevakad med kamera för att förhindra eventuella terroristdåd och andra angrepp.
Vilket INGEN har påstått och ännu mindre DU bevisat att det är just på det sättet.