Citat:
Ursprungligen postat av Socialbidraget
Jag tog det ur en sida där det stod att både Ben och han andra berättar om strömavbrottet.
Men du tog inte reda på vad de egentligen sagt. Här är läge för dig att säga "oops".
Citat:
En möjlighet att dom har blivit åtsagda att vara tysta om det. Varför hittar du på? Det kan ha informerats ang. att delar av tornet har varit nedsläckt pga. det ska läggas nya kablar. Hur många tror du hade reagerat ifall tex turning torso hade varit utan ström på natten?
Har du inget bättre att komma med? Jag hittar inte på. Jag ifrågasätter hur du på allvar tror att tusentals, om inte tiotusentals människor har blivit tillsagda att ljuga. Alternativt glömt att de såg halva WTC2 vara mörklagt i 36 timmar. Du menar att inte en enda av dem har reagerat och kommit ut med sin berättelse? Tror du ens på det själv?
Jag tror att media inte tvekat en sekund att rapportera om Turning Torso varit strömlöst i 36 timmar. Du tror att ingen brytt sig?
Citat:
JDet finns inga scheman ang. placeringar av bomber i WTC. För en icke kunnig är det svårt men för ett par experter så är det väldigt lätt.
Där satte du pucken i nät. Exakt det du skriver är truthersrörelsens kärna, essens, själ, hjärta. NI har inte kunskap själva. Fundera på varför du inte hittar en enda demoleringsexpert eller en enda truther som gjort en skiss över hur apteringarna skulle ha skett.
Ni. Kan.Inte.
Citat:
Det står att det inte kan användas som bevis. Eran bevisning har med andra ord inte någon slagkraft eftersom den inte betyder något.
Oj. Det här måste vara en helt ny form av dumhet. Istället för att du försöker förstå rapporten avvisar du den för att den har juridisk immunitet.
Citat:
Just nu har jag märkt att du är för godtrogen och tror på allt som USA säger, hade dom sagt att du hade haft en ynkligt liten penis hade du antagligen trott på det och hade man sagt emot så hade du velat ha bevis eller källor för det.
Nu är du en typisk foliehatt. Du förväxlar dina politiska åsikter med fakta. Att du inte gillar USA är inte ett bevis för att WTC sprängdes.
Och ja, om någon uttalar sig om min penislängd i förhållande till andras skulle jag först vilja se en studie som ger min antagonist rätt. Vad skulle du göra, sätta dig och gråta i duschen direkt utan att ta reda på fakta? (Naturligtvis alternativ två. Frågan är av retorisk art.)