Citat:
Ursprungligen postat av al-ciada
Ni är ett totalt skämt. Ska man smälta ihop hela hus så hittar man al-ciada pass. Fy fan. Ni skulle inte ens få en 11-åring att tro på sådant bullshit.
Så dom hittade ditt pass på manhattan, jo jag tackar jag..
Eftersom du nämner en 11 åring och du inte tror på det så börjar man ju undra om det inte är så att det är du som är nämda 11 åring.
Jag måste bara få fråga dig i vad det är som är så orimligt med att man kan åstakomma stora resultat med små medel?
Säg att jag vill få en bilmotor att sluta fungera, då skulle jag enligt din mening behöva plocka ner den i dess beståndsdelar, smälta ner allt till en stor klump av metall, hacka upp denna del i miljarder små bitar, sprida dessa bitar i hela världen, vänta tills dom hamnar i som pantburkar och själv panta dom innan jag kan vara säker på att bilmotorn inte fungerar.
Eller räcker det med att man plockar bort en liten del eller klipper en liten kabel?
Vad är det som är så förbannat svårt att förstå med att man innan 11/9 2001 faktiskt kunde kapa ett plan? för det är det allt handlar om i grund och botten, en flygkapning.
Ingen av oss, inte ens ni i desinformations leden (Truth Movement som ni kallar det) kan säga att ni visste vad som skulle hända den där dagen, att dom skulle använda planen på det sätt dom gjorde. Varför kan ni inte acceptera att dom som planerade och utförde dessa fruktansvärda dåd var förjävligt sluga i sitt handlande? Dom gav hela världen en stor käftsmäll med sitt simpla men väldigt effektiva agerande, sen kan du och ni diskutera stålets hållfasthet och strukturen på byggnaden och det sätt den är byggt på, men det är en säkundär fråga, i första hand så handlar det om en flygkapning och en flygkrasch, men av nån anledning så förbiser ni detta faktum gång på gång, undra varför.
Sist vill jag ge en eloge till alla er som orkar "debattera" detta med alla tokstollar som dyker upp och tror att dom vet allt för att dom såg nått om det på youtube, eller att det står på en hemsida som inehåller order "truth" Jag önskar jag hade den energi ni uppenbarligen besitter för att motarbeta att dumheten sprider sig allt för mycket.
Återinför det sunda förnuftet i samhället, ha det som ett ämne i skolan, det verkar behövas.