Citat:
Ursprungligen postat av Gronabuddah
Absolut inte, men i det här fallet finner jag det orimligt.
jaja, bortsätt från kropparna (OM) det fanns några vill säja, men planet då? va skulle det spela för roll om privatpersoner(med kunnande innom ämnet och som inte sabboterar resterna åfkårs) vill göra egna bedömningar, är det rent mjöl i påsen så borde det ju inte vara några problem, eller hur..
jaja, bortsätt från kropparna (OM) det fanns några vill säja, men planet då? va skulle det spela för roll om privatpersoner(med kunnande innom ämnet och som inte sabboterar resterna åfkårs) vill göra egna bedömningar, är det rent mjöl i påsen så borde det ju inte vara några problem, eller hur..
Innebär detta att du anser att Gottröraolyckan också är en konspiration eftersom du minsann inte fått tillfälle att analysera vraket?
Citat:
Det varken hedrar eller vanhedrar, men varför göra det?, skulle du börja leta köpare av delarna till ditt hus som brann ner med fru och barn för en vecka sen liksom?
Tja, bättre det än att det bara ligger där och skräpar. Ingen blir gladare av att se en stor hög med skräp.
Citat:
berätta vad ryssland och kina skulle tjäna på att sätta usa(som land) på pottkanten
Du kan inte mena allvar med den uppmaningen, förstår du verkligen inte det själv? Det skulle innebära att all världens förtroende för USA skulle förstöras, Ryssland skulle kunna återta sin position som supermakt, hela USAs regering skulle vara tvungen att avgå och ställas inför officiell rättegång vilket vore så pinsamt att ingen i hela jorden skulle ha någon som helst respekt för USA för årtionden framåt. Kina och Ryssland skulle tjäna mångmiljardbelopp i investerare som lämnar amerikanska intressen och företag och istället vänder sig till motsvarande industrier på andra ställen, vilket händelsevis finns i främst Kina och Ryssland. Du kan verkligen inte mena allvar...
Citat:
mm verkligen ansträngande.. http://imageshack.us/
Du skulle svarat snabbare, nu har jag lämnat min lägenhet för ett besök hos familjen över julen.
Citat:
Jag är fett lat och jag hatar att se på samma film flera ggr om när det inte ger så mycket, men okej jag lovar att kolla på den igen nån dag och lägga upp nån screenshot så du kan se vad jag menar.
Världen håller andan...