Citat:
Ursprungligen postat av Majava
Så en företeelse är per definition omöjlig tills den har inträffat flera gånger?
Absolut inte, men i det här fallet finner
jag det orimligt.
Citat:
Nej, det hoppas jag verkligen att du inte får. Det var människor som dog där, inte några utställningsobjekt.
jaja, bortsätt från kropparna (OM) det fanns några vill säja, men planet då? va skulle det spela för roll om privatpersoner(med kunnande innom ämnet och som inte sabboterar resterna åfkårs) vill göra egna bedömningar, är det rent mjöl i påsen så borde det ju inte vara några problem, eller hur..
Citat:
På vilket sätt hedrar det offren att resterna av huset ligger kvar där? Bättre att bli av med skrotet så fort som möjligt.
Det varken hedrar eller vanhedrar, men varför göra det?, skulle du börja leta köpare av delarna till ditt hus som brann ner med fru och barn för en vecka sen liksom?
Citat:
Försök inte lämna ämnet hela tiden. Det handlade inte direkt om WTC utan vad Ryssland eller Kina skulle ha att tjäna på att avslöja en konspiration där USAs regering mördat tusentals av sina egna medborgare för att legitimera ett krig.
berätta vad ryssland och kina skulle tjäna på att sätta usa(som land) på pottkanten
Citat:
Jo, eftersom då måste jag leta upp en bilduppladdningssida.
mm verkligen ansträngande..
http://imageshack.us/
Citat:
Och jag har bett dig om drösvis med saker men du hänvisar bara lagom diffust till LC. I sådana fall har jag ingen lust alls att leta åt dig.
Jag är fett lat och jag hatar att se på samma film flera ggr om när det inte ger så mycket, men okej jag lovar att kolla på den igen nån dag och lägga upp nån screenshot så du kan se vad jag menar.