Citat:
Ursprungligen postat av Bulawayo
Och jag börjar för min del fundera på vilken slags praktnolla du är, antagligen bara en i mängden där på Samhall. Varför kör du debattstilen som du gör? Är det för att sabotera hela klimatet som din enäggstvilling Elgiganten, eller är du så allmänt ute i verkliga livet också? När fick du ditt fula tryne ommöblerat sist egentligen? Det borde ske på daglig basis om du är likadan IRL menar jag.
Sen tycker jag även Majava bör rycka sig i kragen en aning. Du är för skärpt för att haka på samma stil som psykopatgubbarna E och Dr T. De är redan knullade, medan du kan hålla dig borta från det träsket om du vill.
Debattstilen jag kör mot revisionister konspirationsttroende och liknande gökar, har de själva förtjänat genom sina idiotiska påståenden och korkade uppföranden m.m. I vilka de tydligt visat att de inte vill veta av sanning och verklighet, och inte har minst kunskap om de saker eller ämnen de försöker påstå saker om. Att de dessutom sen påstår att de är objektiva och uppmanar oss andra att vi måste "se helheten" och "ha ett öppet sinne", det blir bara för mycket.
Kort sagt, jag behandlar idioter och korkskallar med överhängande banjovarning så som de förtjänar, och på samma sätt som de behandlar mig.
Tro det eller ej, men jag jobbar som arbetsledare på hög nivå på mycket stora projekt i mångmiljardklassen, och har gjort så i många år. Jag har ansvar för många personer som ingår i min arbetsgrupp. Jag har förstått att folk trivs med mig som deras arbetsledare, då många vill jobba just med mig. Likaså är jag omtyckt av mina överordnade.
Vad jobbar jag då med, jo att bygga och modifiera enorma stål och betongkonstruktioner, liksom allt tekniskt som finns på dessa konstruktioner. De största faktiskt större än tornen i WTC. Så jag har dagligen med ingenjörer och konstruktörer att göra, som är mycket erfarna i allt från stålkonstruktion, betongkonstruktion, brandsäkring av dessa m.m.
Och då är det inte särskilt svårt att se hur idiotiska påståenden som kommer från lika idiotiska konspirationstokar, liksom vilka korkskallar här på FB som blinda för vetenskap fakta och verklighet, sväljer den skiten med hull och hår.
Så, beter man sig som konspirationstroende som en idiot, så får man räkna med risken att bli kallad idiot. Då är det nog bara att gilla läget, eller att börja bete sig som folk och visa att man är vuxen.
Dr Tinnitus