2007-08-17, 09:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Erik1974
Så du menar att en arab inte är kapabel att kapa ett flygplan? Det är knappst första gången i världshistorien!

Ett hjul landade framför en byggnadsställning, inte jetmotorerna! Vidare finns det viedoupptagningar som visar privatpersoner på plats. Är alla de köpta?

Sedan kunde jag inte heller motstå att skoja till det lite. Kan denna bild i framtiden användas som bevis för truthrörelsen. De verkar ha förkärlek till att manipulera till sin fördel.
http://img405.imageshack.us/img405/2730/gbqx4.jpg

Så det var Bush SJÄLV som.........
Citera
2007-08-18, 01:12
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plast_i_gräset
Det går inte att länka direkt till bilden. Heiwa får helt enkelt själv rulla ner till bilden med namn skin_firetruck här.
http://911research.wtc7.net/essays/pentagon/docs/
Ja, det var störande. Explorer suger friskt ibland.
Tveksamt om det spelar någon roll, för jag tvivlar på att han läser någon information han får i tråden.
Citera
2007-08-18, 12:50
Medlem
Citat:
Haha. Oerhört kul! Gjort den själv?

Så du menar att i en av världens folktätaste städer, mitt i rusningstrafik, på en av de folkrikaste gatorna så kan man plantera en stor jetmotor utan att bli sedd. Som sagt, du hör hemma i humorforumet.

Heiwa, jag kan lova dig att man var fullt upptagna med att rädda människor, inte placera ut flygplansmotorer. Du verkar inte förstå människor eller den chock som drabbade hela den fria världen. I Israel är man vana vid det här och numera har t.o.m vänstern i Europa (undantaget är som vanligt Sverige) börjat förstå vad det handlar om. Dina teorier påminner om de man hör i arabvärlden och gamla öststater.
Citera
2007-08-19, 09:58
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noicer
Heiwa, jag kan lova dig att man var fullt upptagna med att rädda människor, inte placera ut flygplansmotorer. Du verkar inte förstå människor eller den chock som drabbade hela den fria världen. I Israel är man vana vid det här och numera har t.o.m vänstern i Europa (undantaget är som vanligt Sverige) börjat förstå vad det handlar om. Dina teorier påminner om de man hör i arabvärlden och gamla öststater.
Är det vanligt att man placerar ut flygplansmotorer på gatorna i Israel?? Eller vad är din poäng?
Citera
2007-08-19, 12:17
Medlem
Lol. nej min poäng är just att terrorn är verklig och islamistisk. I Israel är man vana vid risken för terrordåd och efter 9/11, Madrid och London har resten av västvärlden tagit terrorn på allvar.
Citera
2007-08-19, 17:43
Medlem
Erik1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noicer
Lol. nej min poäng är just att terrorn är verklig och islamistisk. I Israel är man vana vid risken för terrordåd och efter 9/11, Madrid och London har resten av västvärlden tagit terrorn på allvar.
Vi har ju IRA som inte är islamistisk som härjat med dåd i London tidigare. Men visst, hotbilden är större nu. Vidare har vi ETA i Spanien(Baskien).

Ot: Hittade gamla cd- skivor med bilder jag tagit under min 3 veckorsresa i staten N.Y sommaren 2001. Denna bild på WTC tycker jag blev bra. Jag gillade ljuset så jag sprang dit och ställde mig mitt emellan och tog med lite vidvinkel.
http://img518.imageshack.us/img518/6201/wtcpw1.jpg
Citera
2007-08-19, 20:24
Medlem
Pads avatar
Är det bara jag som tycker att det är skitkul att Heiwa nu behandlar sågningen av socialworker på samma sätt som han behandlar passagerarlistorna och flygtelefonerna, dvs att fullständigt ignorera att det finns.
Citera
2007-08-19, 20:59
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Är det bara jag som tycker att det är skitkul att Heiwa nu behandlar sågningen av socialworker på samma sätt som han behandlar passagerarlistorna och flygtelefonerna, dvs att fullständigt ignorera att det finns.

Tyckte faktiskt det var roligt första tiden , nu anser ja snarare att det är patetiskt, efter varje inlägg så ökar konspirationen i storlek, allt från liveredigerade tv inslag till bomber osv osv , men inget har kunnat bevisats
Citera
2007-08-20, 16:10
Medlem
IRA, visst, däremot stödjer de Hamas och Hizbollah. Det finns en gammal antisemitisk tradition hos IRA dessutom. http://www.victims.org.uk/nazi.html

http://www.atlanticblog.com/archives/000968.html
Citera
2007-08-20, 21:12
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Roligt eller tragiskt, same same but different. NoPlane-rörelsen är väl det främsta exemplet på cherry-picking jag kan tänka mig. Att deras egna bevis är fejkade och förljugna stoppar dem naturligtvis inte. Det är bara i sin ordning.
Citera
2007-08-20, 21:25
Bannlyst
Citat:
Vi har ju IRA som inte är islamistisk som härjat med dåd i London tidigare. Men visst, hotbilden är större nu. Vidare har vi ETA i Spanien(Baskien).

Ot: Hittade gamla cd- skivor med bilder jag tagit under min 3 veckorsresa i staten N.Y sommaren 2001. Denna bild på WTC tycker jag blev bra. Jag gillade ljuset så jag sprang dit och ställde mig mitt emellan och tog med lite vidvinkel.
http://img518.imageshack.us/img518/6201/wtcpw1.jpg

Verkligen bra bild du fick på WTC, ljuset ligger perfekt. Snyggt gjort.
Citera
2007-08-21, 09:41
Medlem
Heiwa:

Om ett okänt plan (ingen transponder) under 45 minuter flyger spikrakt mot Sthlm är svenska flygvapnet uppe ganska snabbt för att se vad det är för galning.

AB[/quote]

Betvivlar det. Ryssland har helt olovligt flugit över Finland flera gånger utan att deras plan skjuts ner. I Sverige har ryska u-båtar gått på grund. Fattar inte hur du på fullt allvar kan tro att terroristerna som sänkte WTC är ett påhitt. Tror du sen att Pentagon sprängde sig själv eller? Du verkar ju inte ens begripa att hela attacken var ett nederlag för underrättelsetjänsten, USA och den fria världen där vi ingår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in